ترندهای روز

پژمان جمشیدی از همسرش جدا شد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

به تازگی ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که از جدایی پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر سینما و تلویزیون از همسرش خبر می دهد.

لازم به ذکر است که پژمان جمشیدی هنوز نسبت به این ویدئو واکنشی نشان نداده است.

در شبکه های اجتماعی اما این خبر با واکنش های زیادی همراه بود و آخرین خبر نیز درباره این ماجرا نوشت: پژمان جمشیدی ستاره این روزهای سینمای ایران و بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی با مشکل بزرگی مواجه شده است. .

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که چند سالی است در عرصه بازیگری حضور دارد مهمان ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ عادل فردوسی پور بود و مقابل این مجری و همچنین محمد بحرانی نشست.

او با پوشیدن پیراهن مشکی در این برنامه حضور داشت که صدایش مورد توجه مخاطبان و هوادارانش قرار گرفت. در این گفت و گو از پژمان جمشیدی که پرانرژی و شوخ بود خبری نبود و او با بیان اینکه مشکل دارد از مردم خواست برایش دعا کنند و انرژی مثبت خود را برایش بفرستند.

علاوه بر این، یک روزنامه ورزشی نیز مدعی شد که ستاره ورزش سینمای ایران از شریک روسی خود جدا شده و رمزهایی که او داده است ما را به نام پژمان جمشیدی سوق داده است.

سال گذشته بود که خبر ازدواج و ازدواج او با نگار (وبلاگر اینستاگرام) در رسانه ها منتشر شد و در مراسم درگذشت آتیلا پسیانی تصویری از همسرش در فضای مجازی دست به دست شد.

در گفت و گو با فردوسی پور خبر ازدواج این بازیگر تایید شد. حالا به نظر می رسد جدایی او از همسرش زندگی ستاره سینمای ایران را مختل کرده و این فوتبالیست بازیگر به افسردگی فرو رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا