ورزشی

پیام بیرانوند به بازیکنان پرسپولیس؛ تا درویش باشد من نیستم

پرسپولیسی ها به عنوان قهرمان لیگ انتظار داشتند باشگاه محبوبشان با آرامش قراردادش را با اسمار تمدید کند و با حفظ ستاره هایش بتواند حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داشته باشد. اما رضا درویش با اظهارات غیرمسئولانه خود در مصاحبه ای ابتدا محرومیت ۲۰ روزه ای را برای خود فراهم کرد و سپس با تعلل خود نتوانست در زمان حضور در ایران قرارداد اسمار را تمدید کند و این مربی حتی ۳ بار. او پرسپولیس را دست به کار شد تا در نهایت باشگاهی که روی اسمار قمار بزرگی کرده بود این مربی را هم به راحتی از دست بدهد.

به گزارش ایران ورزشی، اما این پایان کار نبود و مدیرعامل سرخ پوشان با حرکات عجیب خود صدای بازیکنان پرسپولیس را درآورد. علت این دلخوری ها این بود که باشگاه پرسپولیس مبلغ پاداش های پرداختی به اعضای تیم در طول دوره قهرمانی را از اصل قراردادشان کاهش داد که باعث ناراحتی شدید بازیکنان و حتی علیرضا بیرانوند پس از فسخ قراردادش شد. پیام واتساپ. او به هم تیمی هایش مدعی شده است که رفتار مدیران باشگاه با او زننده است و تا زمانی که درویش روی صندلی مدیریتی است، تحت هیچ شرایطی حاضر به بازی برای پرسپولیس نیست!

بیرانوند به شدت از کسر پاداش قهرمانی از مبلغ اصلی قراردادش عصبانی است و این رفتار درویش را به بردگی بازیکنان تعبیر کرده است. ضمن اینکه تاخیر او در مذاکره برای تمدید قرارداد دانیال اسماعیلی فر و ترابی باعث اعتراض این دو بازیکن شده بود و حالا همه در اردوی سرخ مقابل درویش هستند. علاوه بر این چند ستاره دیگر پرسپولیس بلافاصله به این رفتار مدیران پرسپولیس اعتراض کردند و مرتضی پورعلی گنجی نیز با انتشار مطلبی به تعلل درویش اعتراض کرد.

بیرانوند که فصل گذشته قراردادش فسخ شده بود چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که هدف از فسخ قرارداد تحت فشار قرار دادن درویش بوده و احتمال تکرار این موضوع برای درویش وجود دارد. حالا پرسپولیس نه سرمربی و نه حتی گزینه بسته، بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته و همچنین ستاره اصلی این تیم قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.

بدون شک رضا درویش نقش اصلی را در شرایط فعلی باشگاه دارد و هواداران پرسپولیس پاسخ او را در مورد اتفاقات غیرمنتظره هفته های اخیر می خواهند. البته از فردی که بعد از قهرمانی به دلیل فعال شدن گزینه های قراردادش می گوید «کاش نمی بردیم» انتظار بیشتری نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا