اخبار اقتصاد ایران

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی :: افق میهن

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با بیست و هفتم اردیبهشت ماه مصادف با روز «ارتباطات و روابط عمومی»، این روز را به تمامی فعالان و نویسندگان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«علمای محترم

سلام

با احترام و احترام، بیست و هفتم اردیبهشت به تمامی فعالان و نویسندگان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک می گویم. این روز فرصتی است برای تجلیل از زحمات و تلاش های شما عزیزان که با دقت، حساسیت و هنر خود نقش بسزایی در ایجاد روابط سالم و پایدار در جامعه، ترویج فرهنگ سازمانی مثبت و افزایش دانش عمومی در مورد سازمان های.

شما به عنوان نویسندگان، مدیران ارتباطات و کارشناسان روابط عمومی، با قدرت کلام و دانش عمیق خود به ترویج ارتباطات سالم و مؤثر در جامعه کمک می کنید، شایسته تحسین و قدردانی هستید و نقش بسیار حیاتی در تقویت ارتباطات انسانی ایفا می کنید. قابلیت های ارتباطی به افراد و سازمان ها کمک می کند تا از فرصت های هم افزایی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

امیدوارم این روز فرصتی باشد تا نگاهی عمیق به شکوه و زیبایی کار شما داشته باشیم و قدردان زحمات شما باشیم. من معتقدم با پشتکار و عشق به حرفه خود می توانید در جامعه امروز ما به پیشرفت و پیشرفت بیشتری در زمینه ارتباطات و روابط عمومی دست یابید.

همچنین اگر بانک ایران صادرات به عنوان یکی از معروف ترین گروه های بانکی و اقتصادی در افکار عمومی شناخته می شود، این جایگاه را مدیون هنر روابط عمومی، کارمندان، بازنشستگان و خانواده های آنان هستیم که همگی برای اعتلای نام این بانک تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا