اخبار اقتصاد ایران

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر در پی شهادت خادم مجاهد، شهید آیت الله رئیسی :: ایران تحلیل

مدیرعامل بانک شهر در پیامی شهادت رئیس جمهور خادم، شهید جهادی و مردمی آیت الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را به حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران تسلیت گفت. .

به گزارش ایران تحلیل، متن پیام تسلیت دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

ملت ایران عزادار شد و خانواده های زیادی در سوگ شهید آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور خدمتگزار، جهادگر و مردمی.

بی شک ملت شریف و قدرشناس ایران خدمتگزار مجاهد خود را که بیش از چهار دهه از عمر خود را با عزت در راه خدمت به انقلاب و مردم و اعتلای و پیشرفت کشور وقف کرد و یار و همدم همیشگی بود. از مردم و محرومان و جان خود را فدای ملت ایران کرد. کردها فراموش نمی کنند و در خاطراتشان جاودانه می ماند.

شهادت خادم الرضا، رئیس جمهور خدمتگزار، جهادی و مردمی، شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده فقیه در استان آذربایجان شرقی بسیار اندوهگین هستم. و امام جمعه تبریز شهید ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و …. این مصیبت وارده را از پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف و وفادار ایران تسلیت می گویم.

خانواده بزرگ بانک شهر در سوگ خانواده های داغدار، با آنان همدردی می کند و از درگاه خداوند متعال برای ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

روح مطهر شهدا انشاالله مهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها می باشد. روحشان قرین رحمت الهی و یادشان گرامی باد.

سید محمد مهدی احمدی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا