اخبار اقتصاد ایران

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور :: افق میهن

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و پرتلاش آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش را تسلیت گفتند.

به گزارش افق میهن، در متن این پیام آمده است:
«و گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند. بلکه نزد پروردگارشان زنده اند و روزی می خورند.»
شهادت خادم الرضا علیه السلام رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم رئیس جمهور ایران و آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ; حسین امیر عبدالهیان، وزیر امور خارجه؛ ملک رحمتی فرماندار تبریز و دیگر یاران شهیدش در راه خدمت به مردم و آبادانی کشور را به محضر مقام معظم رهبری فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، هیئت دولت و عموم مردم کشور تبریک و تهنیت عرض می نماییم. مردم مومن و شهیدپرور ایران اسلامی را تسلیت عرض می نماییم. .
تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر رئیس جمهور عزیز و مردمی سرمشق ماندگار خدمت به مردم و خیرخواهی در راه بهبود وضعیت معیشتی مردم، کاهش تورم، کمک به احیای تولید و تثبیت امنیت و اقتدار کشور بود. در اوج تنگناها و فشارهای ظالمانه استکبار و بانک صادرات ایران در ادامه حمایت از خدمات دولت به مردم، همچنان به خدمت به ملت شریف ایران و سربلندی کشور ادامه می دهد و زحمات آن را ارج می نهد. مدیران دلسوز و دلسوز.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا