اخبار اقتصاد ایران

پیام تسلیت مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گیلان

در پی شهادت رئیس جمهور، خادم الرضا سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت مدیر شعب بانک قرض الحسنه را تسلیت گفتند. مهر ایران، استان گیلان صادر شد.

ایران تحلیل محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان ضمن ارسال پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران باوفایش را ضمن خدمت به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
نام خداوند بخشنده
ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت
در پایان شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و یارانش را که در حین انجام وظیفه و خدمت به ملت شریف ایران، ولی مسلمین امام خامنه ای، ملت شریف ایران و ایشان به شهادت رسیدند تسلیت عرض می نمایم. خانواده های اصیل از خداوند متعال کلام و رحمت الهی و غفران و اعتلای درجاتش را مسئلت دارم. آن مرد خداپسند و خادم شایسته و راستین ملت تمام عمر پربرکت خود را در راه خدمت به نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بی تردید شهادتش بالاترین اجر و اجر سالهای متمادی است. مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر و جهادی این شهید بزرگوار. خدمت ایشان مقدس بود و یقینا نام و یاد این خدمتگزار صادق و دلسوز نظام اسلامی در یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران جاودانه خواهد ماند. ضمن ابراز تاسف و تاثر این ضایعه تلخ و غم انگیز، از درگاه خداوند متعال برای رئیس جمهور فقید و سایر شهدای والامقام این سانحه رحمت و مغفرت و برای ملت شریف ایران صبر و اجر جزیل مسئلت دارم. و خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان از دست رفته. من یک سوال دارم. امیدوارم روح پاک سید مستضعفین با روح جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا و شهدای مظلوم کربلا محشور شود.
محمدرضا نجفی شعاع
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان گیلان
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا