ترندهای روز

پیام خاص رضا رویگری درباره شهادت رئیسی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رضا رویگیری، جعفر دهقان، بهنوش بختیاری و چند تن دیگر از بازیگران با کامنت های خود به حادثه بالگرد ورزقان و شهادت رئیس جمهور و همراهان واکنش نشان دادند.

چهره های سرشناس و اهالی فرهنگ و هنر در صفحات مجازی خود واکنش هایی نشان دادند. احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون با بغض و اندوه فراوان گفت: امیدوارم مردم ایران قدر این عزیزان را بدانند که به آنها خدمت می کنند و از مسئولین و تصمیم گیران تقاضا دارم که بیایند و چیزی از این شهید عزیز کم نکنند. اجازه ندهیم او برود get lost او سخت کار کرد و در این دو سه سال دوندگی زیادی داشت.

رضا رویگیری: وقتی این خبر تلخ را شنیدم خیلی ناراحت شدم. چون من در دولت آقای رئیسی تلاش زیادی دیدم. حتی وزیر فرهنگ و ارشاد هم به منزل من آمد و با هم آشنا شدیم. این اتفاقات در گذشته رخ نداده است. واقعاً احساس کردم که برای رفاه هنرمندان کار می کنند. امیدوارم دیگر شاهد چنین اخبار تلخی نباشیم و این شیوه خدمت به مردم ادامه داشته باشد.

جعفر دهقان: هرگز نمی توانم محبت و محبت آنها را فراموش کنم. خدمت به مردم در دستور کار آنها بود و در این مسیر تلاش زیادی کردند. پروژه رفع فساد در دستور کار ایشان بود که متأسفانه دیگر نمی تواند این مسیر را طی کند و امیدوارم سایر مسئولانی که سر کار می آیند یا در حال کار هستند این راه را ادامه دهند. راه او مبارزه با فساد است و بگذارید این راه موفق باشد.

پیام ویژه بهنوش بختیاری درباره شهادت رئیسی

بهنوش بختیاری: این مصیبت وارده را به ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدای بزرگوار جناب آقای آیت الله رئیسی و یاران باوفایش تسلیت می گویم. آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان عزیز و آرزوی موفقیت برای جانشینان ایشان و آینده ای روشن برای این کشور دارم.

همچنین فرهاد قاهمیان وی در پیامی اعلام کرد که یاد و خاطره آیت الله رئیسی همواره مورد توجه هنرمندان بوده و ارتحال ایشان برای جامعه هنری اندوه بسیار سنگینی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا