ترندهای روز

پیام رهبر انقلاب در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

متن پیام تسلیت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

“به نام خدا
ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت
با کمال تاسف و تاسف خبر تلخ شهادت عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش خادم الرضا علیه السلام جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا را دریافت کردم. ، جناب آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و یاران گرامی ایشان رضی الله عنه.

این حادثه ناگوار در حین تلاش برای خدمت رخ داد. تمام دوران مسئولیت این بزرگوار و ایثارگر چه در دوره کوتاه ریاست جمهوری و چه قبل از آن در تلاش بی وقفه در راه خدمت به مردم و کشور و اسلام سپری شد.

عزیز رئیسی خستگی را نمی شناخت. ملت ایران در این حادثه دلخراش خدمتگزاری مخلص و ارزشمند را از دست داد. برای او رفاه و رضایت مردم که حاکی از رضایت خداوند است بر همه چیز ارجحیت داشت، از این رو دلخوری هایش از ناسپاسی و طعن های برخی بدخواهان، او را از تلاش شبانه روزی برای بهبود و اصلاح امور باز نداشت.

2024007

در این حادثه خطیر شخصیت های برجسته ای همچون حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه محبوب و معتمد تبریز، آقای امیر عبداللهیان، مجاهد و فعال وزیر امور خارجه، آقای ملک رحمتی، استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و سایر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند.

من من پنج روز عزای عمومی اعلام می کنم و به مردم عزیز ایران تسلیت می گویم. جناب آقای مخبر به استناد اصل ۱۳۱ قانون اساسی در سمت مدیریت قوه مجریه می باشد. و واجب است با رؤسای قوای مقننه و قضائیه ترتیب ایران تحلیل رئیس جمهور جدید را حداکثر ظرف مدت پنجاه روز بدهید..

اینجانب در پایان این مصیبت وارده را به مادر گرامی جناب آقای رئیسی و همسر محترمشان و سایر بازماندگان رئیس جمهور و خانواده محترم همراهان ایشان بویژه پدر مجید جناب آقای آل هاشم صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات را خواستارم. صبر و تسلیت ایشان و رحمت الهی برای آن مرحوم.

سید علی خامنه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا