ترندهای روز

پیام روحانی و زاکانی پس از پیروزی پزشکیان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

حسن روحانی در پیامی با تبریک پیروزی مسعود بیشیکیان در افق میهنات ریاست جمهوری نوشت: مردم نشان دادند که خواستار تغییر جدی در وضعیت حاکمیت کشور هستند.

پیام روحانی و زاکانی پس از پیروزی پزشکان

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این پیام نوشت:

رئیس جمهور منتخب در شرایط سخت کنونی کشور مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است. به شجاعت ایشان درود می فرستم و با اتکا به صداقت و سلامت ایشان، امیدوارم مهمترین برنامه و تدبیر ایشان که احیای «دولت منطقی» و «احیای نظام کارشناسی کشور» بود، در افق میهن ایشان منعکس شود. همکاران و همانطور که قول داده بودند بدون توجه به مسائل جناحی و قمی بهترین وزرا و مدیران را افق میهن کرده و بلافاصله پس از طی مراحل قانونی شروع به کار کنند.

ملت نشان داد که خواهان تغییر جدی در وضعیت حاکمیتی در کشور هستند، شما اعتدال و اصلاح را بر انفعال ترجیح دادید.

در این همه پرسی ملی مردم به صراحت به نگاه تعامل سازنده با جهان و استفاده از دیپلماسی هوشمندانه و آبرومندانه و احیای توافق برجام رای دادند.

زاکانی: آماده همکاری همه جانبه هستم

علیرضا زاکانی شهردار تهران و یکی از نامزدهای افق میهنات ریاست جمهوری که در روزهای منتهی به این رقابت ها از رقابت انصراف داد، در پیامی به مسعود مزکیان تبریک گفت.

آقای زاکانی در این پیام نوشت: پس از پایان مسابقات تمام تلاش باید در جهت خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوه مجریه در این زمینه وظیفه خود می دانم که زمینه خدمت به مردم را فراهم نمایم. مردم عزیز با همکاری همه جانبه نجم.

وی در ادامه گفت که برنامه افق میهناتی خود را در اختیار آقای بزیکیان قرار خواهد داد و انتظار می رود رئیس جمهور منتخب کابینه ای قوی و توانمند، مومن و مومن به مبانی انقلاب، پرتلاش و پرتلاش افق میهن کند. با برنامه و نقشه راه عاقلانه برای خدمت به مردم.

در مناظره های دور اول افق میهنات در مقطعی آقای مدزیکیان از آقای زاکانی پرسید که آیا تا پایان رقابت ها می مانید یا خیر که زاکانی در پاسخ گفت: تا آخر می مانم و خواهم ماند. اجازه ندهید مدزیکیان رئیس جمهور شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا