ورزشی

پیام عجیب علی خسروی؛ من نقی معمولی هستم

یک روز پس از این انتخاب، علی خسروی با انتشار پستی اینستاگرامی تاکید کرد که وی و سایر اعضای کمیته داوران نقش واقعیت مجازی در اجرای VR برای اولین بار در ایران و همچنین انتخاب اولین داور زن را نادیده گرفته اند. دربی او اهالی فوتبال و جامعه داوری را متهم به عدم قدردانی کرده و البته مستقیماً از فیفا نیز انتقاد کرده و می گوید دیگر بهانه ای برای دعوت نشدن از داوران زن ایرانی در مسابقات بین المللی وجود ندارد. وی همچنین سایت های ورزشی را به دلیل عدم اقدام کمیته داوران مورد تمسخر قرار داد.

نکته قابل توجه پست علی خسروی ادعای اجرای VAR برای اولین بار در ایران است، در شرایطی که تنها یک بازی با VAR در لیگ برتر با ایرادات متعدد برگزار شده و پس از گذشت نزدیک به ۸ سال از حضور این بازیکن سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال جهان دست به دست شده است، چنین ادعاهایی چندان خوشایند به نظر نمی رسد که چندین بار از ممبینی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رئیس فدراسیون در مصاحبه هایشان دیده ایم.

از سوی دیگر علی خسروی نیز به داوران زن و مرد حمله کرد و از آنها خواست به جای مهسا قربانی به او و دیگر اعضای کمیته داوران تبریک بگویند.

این پست که ابتدا و انتهای آن از شخصیت اول سریال کمدی پایتخت به عاریت گرفته شده است و در قسمت پایانی آن جمله ای آمده است که قواعد بازی را می دانم؛ این جمله ای است که پرسپولیسی ها در روزهای پرتلاطم باشگاهشان در ویدئویی که توسط رسول پناه، مدیرعامل وقت پرخ پوشان منتشر شده، به خوبی به یاد دارند.

این متن را در ادامه مطلب بخوانید.

پیام عجیب علی خسروی;  من یک نقی معمولی هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا