ورزشی

پیام فروتنانه جواد نکونام برای استقلالی‌ها؛ برای این پیراهن می‌جنگیم!

جواد نکونام سرمربی استقلال در پایان فصل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“به نام خدا

تصمیم گرفتم چند روز بعد از پایان لیگ و در حالی که همه آرامتر هستیم با شما استقلالی های عزیز صحبت کنم.

بدون شک از دست دادن قهرمانی در روز آخر برای ما و هواداران سخت بود اما از طرفی خوشحالیم که تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را کردیم و به همه نشان دادیم که فراتر از توانایی های خود برای پیراهن استقلال می جنگیم.

آن شب به این نتیجه رسیدیم که برای فصل جدید بدون وقفه و خیلی زود کارمان را شروع کنیم.

با وجود اینکه بسیاری از هواداران و پیشکسوتان عزیز فهیم پس از حادثه هفته گذشته از زحمات این تیم تمجید کردند و ما را قهرمان واقعی لیگ دانستند، اما برای تک تک آنها شرمنده شدیم زیرا می خواستیم در این فصل سخت قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.

امروز با تمام توان در استقلال یک هدف مشترک داریم و بی صبرانه منتظریم تا برگردیم و برای تو و باشگاه پرافتخار و بزرگمان بجنگیم.

در این لحظه می خواهم از تک تک بازیکنانم که خستگی ناپذیر بودند و دیوانه وار جنگیدند قدردانی کنم. آنها شایسته احترام و تحسین هستند. همچنین از مالکان جدید، تمامی کارکنان و عوامل باشگاه، تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان، رسانه ها، پزشکان، ماساژورها، عوامل تدارکات و پشتیبانی و همه کسانی که در این فصل سخت در کنار ما بودند تشکر و قدردانی می کنم.

در این فصل هواداران و پیشکسوتان استقلال هم به من درس عشق و معرفت دادند. در سخت ترین روزهایی که مستاصل بودیم و فکر می کردیم در گرداب مشکلات غرق می شویم، بدون هیچ چشم اندازی، مثل کوه پشت سرمان بودند و تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند.

بدون شک هر لحظه سختی که در این فصل با هم داشتیم باعث شد ما افراد قوی‌تر و حرفه‌ای‌تری برای رقابتی جدید برای آینده‌ای متحدتر و متحدتر آماده شویم.

در پایان اگر سخت گرفتم و شاید سخت گیر بودم به بازیکنانم دلداری بدهم. این فقط از سر دلسوزی و کمک به تیم بود.

همچنین اگر رفتاری داشتم که باعث ناراحتی حریفان شدم، عذرخواهی می کنم و امیدوارم آنها متوجه شوند که ما با هم دوست هستیم، در زمین رقیب هستیم و طبق وظیفه خود برای تیم و باشگاه خود می جنگیم.

به امید روزهای خوب برای استقلال و شما هواداران بی نظیر

برادر کوچک شما جواد نکونام است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا