بانک و بیمه

پیام مدیرعامل بانک‌ سپه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

به گزارش افق میهن، در پیام آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول شهریور ماه مزین به نام و یاد شهدای بزرگ دولت است. شهیدان رجایی، باهنر و شهید آیت الله رئیسی و نیز همه شهدای گرانقدر دولت، نماد ماندگار خدمت و تحقق ساده زیستی، سخت کوشی و فداکاری در راه پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران هستند.

چهارم شهریور ماه که روز کارمند نیز نامیده می شود، یادآور جلوه های زیبای مجاهدت و تلاش بی وقفه مردان و زنان مؤمن و فداکاری است که عمر پر برکت خود را صرف خدمت به مردم کرده اند. این روز تجلی واقعی روحیه ایثارگری و خدمت خالصانه و فرصتی برای تکریم مردم شریف و زحمتکشی است که هدفشان حل مشکلات مردم و جلب رضایت خداوند متعال است.

بدیهی است که تحقق اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده در کشور منوط به حضور کارکنانی متعهد، شایسته و با تجربه است که بزرگترین سرمایه سازمان را به عهده دارند و با پشتوانه تخصص و مهارت خود، پیشگام و تصمیم گیرنده هستند. سازندگان در شرایط دشوار و هموار کردن موانع دشوار راه سازمان به سوی تعالی و پیشرفت.

این فرصت را مغتنم شمرده و به همه دولتمردان و کارکنان شریف، کوشا و پرتلاش در هر کجای این کشور تبریک می گویم و امیدوارم مانند گذشته با انگیزه و انرژی در خدمت مردم و رشد و شکوفایی کشور باشید.

همچنین از زحمات، خدمات و تعهد مستمر و خالصانه همکاران زحمتکش بانک سپه کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای همه عزیزان در پیشگاه خداوند متعال آرزوی بهروزی، سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا