اخبار اقتصاد ایران

پیام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به مناسبت آغاز دهه فجر

این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست

مهدی محبوبی حسن کیاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پیامی به تاریخ ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر را تبریک گفت. انقلاب اسلامی.

ایران تحلیل، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در پیامی در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر را تبریک گفت. انقلاب اسلامی.

در متن این پیام مهدی محبوبی حسن کیاده آمده است؛ این انقلاب بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست. نسیم معطر هدایت و تکیه گاه از هر سو می وزد و جان و جان عاشقان را می نوازد. پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است. این پیروزی نماد پیروزی اراده پولادین ملتی است که با دستان خالی و عزم راسخ خود کاخ ها و زیور آلات طلای رژیم طاغوت و تسلیم شاه ایران به بیگانگان را ویران کرد مشت‌ها او را بسته ایستاد تا پیروزی انقلاب در روزنامه تاریخ ثبت شد.

در ادامه این یادداشت؛ بهار پیروزی با همه مهربانی و طراوتش شکوفه های امید و ایثار و حماسه را می آورد. پرندگان سپید بال و سبکبال از تنگی قفس اسارت بال می گشایند و در قاب آبی آسمان نغمه آزادی می خوانند و فریاد «الله اکبر» نوید پیروزی از گوشه و کنار می پیچد. هر گوشه از این سرزمین مقدس دهه مبارک فجر مظهر باشکوه حماسه و سربلندی ملتی است که با انقلاب خود صفحه زرینی در تاریخ حماسه و ایثار و انقلاب رقم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا