ترندهای روز

پیام معنادار ظریف به قهرکنندگانِ با صندوق رای

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

وزیر امور خارجه سابق کشورمان با تاکید بر اینکه رای ندادن، رای دادن به اقلیت است، گفت: رای ندادن پیام نیست و رای ندادن قدرت بخشیدن به اقلیت است و این اقلیت پر سر و صدا و پرحرف می تواند ایران را به وضعیت ناگواری برساند.

پیام معنادار ظریف به ظالمان با صندوق رای

محمدجواد ظریف در تالار شهید نیل فروش زادگان دانشگاه اصفهان گفت: هیچکس نمی تواند ایرانی را به خاطر ایران خواستن از زندگی بیرون بکشد، هیچکس نمی تواند یک ایرانی را تهدید کند. به کسانی که پیام ناامیدی را القا می کنند گوش ندهید. به حرف کسانی که می خواهند تو را در خانه نگه دارند گوش نده. به پزشکان عزیز رای دهید ایران جدیدی خواهید یافت.

وی تاکید کرد: مردم این سرزمین از تاریخ و تمامیت ارضی دفاع کردند و آنها بزرگترین فرصت هستند، فرصت را نباید محدود کرد و تهدید تلقی کرد. نباید اجازه داد یک ایرانی در هر کجا که حضور دارد جایگاهی پایین تر از دیگران داشته باشد.

وزیر امور خارجه سابق کشورمان با اشاره به اینکه ۸ تیر شما یک بار دیگر ثابت خواهید کرد که هیچکس مردم ایران را ناامید نخواهد کرد، گفت: به کسانی که پیام ناامیدی القا می کنند گوش ندهید.

وی با تاکید بر اینکه رای ندادن رای دادن به اقلیت است، گفت: رای ندادن پیام نیست و رای ندادن قدرت بخشیدن به اقلیت است و این اقلیت پر سر و صدا و پرحرف می تواند ایران را به وضعیت ناگواری برساند.

ظریف یادآور شد: مطمئنم مردم ایران به خواسته های کسانی که به دنبال جنگ، تحریم و فشار بر ایران هستند گوش نمی دهند. حضور شما بزرگترین برگ برنده در برابر فشار اجتماعی و احیای زاینده رود خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا