فناوری

پیش‌بینی بارش برف و باران در اصفهان / دمای هوا افزایش می‌یابد

لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار میهن تجارت در خصوص پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که امروز موج ضعیفی از استان در حال عبور است که از ظهر فردا تا بعدازظهر دوشنبه به تدریج تثبیت می شود. . .

وی افزود: بر این اساس شرایط جوی امروز در اکثر مناطق ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. از فردا تا بعدازظهر دوشنبه هوای صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد ملایم و گاهی در کلانشهرها و نواحی صنعتی اصفهان پیش بینی می شود. بالون محلی و شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها وجود دارد.

رئیس اداره پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: از اواسط روز دوشنبه تا پایان روز چهارشنبه ناپایداری به صورت ابر و وزش باد شدید ناگهانی در غرب و جنوب پیش بینی می شود. مناطق، بارش برف، باران و مه پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده حداقل دمای هوا یک تا دو درجه افزایش می یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه بالای صفر و کمینه دما به – ۱ درجه فردا صبح.

امینی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و ما بودیم میاندشت با دمای ۱۱- درجه زیر صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا