ارزهای دیجیتال

پیش‌بینی بازار خودرو هفته چهارم شهریور ۱۴۰۴ / عرضه خودرو در سامانه بد است و در بورس کالا بدتر!

بازار خودروهای ایران سالها در تصمیم گیری های انحصاری ، تصمیمات غیر کاربردی و رهنمودهای عبور درگیر بوده است. این مشکلات نه تنها کیفیت و گسترش تولید را تضعیف کرده است ، بلکه نارضایتی مصرف کنندگان را نیز دو برابر کرده است. در چنین شرایطی ، کارشناسان معتقدند که راه حل هایی مانند دامنه اتومبیل در بورس یا سیستم یکپارچه فقط اجاره و نوسانات بیشتری را به بازار تزریق می کند.

براساس Business News ، بازار خودروهای ایرانی سالهاست که انحصار چندین تولید کننده اتومبیل خانگی قدیمی و جلسات چینی بوده است. انحصاری که بیشتر توهم تولید در پشت واقعیت صنعتی پویا را پنهان می کند. در چنین شرایطی ، اهدافی مانند تولید سه میلیون وسیله نقلیه در سال غیرقابل دستیابی بود و ضعف کیفیت همان تولید محدود را زیر سوال برده است.

از سوی دیگر ، در دهه های اخیر تصمیمات تصمیم گیری سیاسی و مدیران خودروها را اتخاذ کرده اند. طبیعی است که بازاری که به چنین صنعتی بستگی دارد نیز ناپایدار و ناپایدار خواهد بود.

دستورالعمل های تقاطع دولت ، یک سیستم فروش یکپارچه از طریق قرعه کشی و عرضه قطره ، نه تنها برای مشکلات ساختاری بلکه دارای استادان موقت نیز هستند که در نهایت به جای کاهش نارضایتی ، شعله های خود را افزایش می دهند ، اما چگونه متخصصان صنعت خودرو انتظار دارند آینده را داشته باشند؟

قیمت تصمیمات اشتباه در کیسه مصرف کننده بزرگ خودرو پرداخت می شود

در مصاحبه با مسیح فرزنه ، متخصص صنعت خودرو و بازار اتومبیل فعال ، در مصاحبه ای اخبار تجاری وی گفت: در منطقه متروپولیتن ، که شامل زیرمجموعه هایی مانند صنعت خودرو ، صنعت خودرو ، واردات و بازارها است ، یک روند تصمیم گیری و تصمیم گیری در تصمیم گیری مکرر و غیرعلمی وجود دارد. روندی که به طور مداوم منجر به خسارات و صدمات شدید می شود. این خسارت ها عمدتاً از جیب مصرف کننده پرداخت می شود.

یکی از مهمترین مشکلات پایداری دستور زبان دوره اتومبیل است

یکی از مهمترین مشکلات اصرار بر کنترل گرامری دوره اتومبیل است که در سایر مناطق اقتصاد قابل مشاهده است و ناکارآمدی آن اثبات شده است. از طرف دیگر ، نیوز حاکی از آن است که برخی از موسسات مانند بورس اوراق بهادار و برخی از تأمین کنندگان خودرو به طور جدی بازگرداندن خودروهای داخلی و وارداتی را به مبادله مواد اولیه دنبال می کنند. این اقدام که متناقض با تصمیم هیئت رقابت و علیه مخالفت وزارت SEMIT به عنوان وفادار اصلی در صنعت خودرو است.

تحویل اتومبیل در بورس اوراق بهادار منجر به توزیع اجاره بیشتر می شود

فرزان توضیح داد که دامنه اتومبیل های موجود در بورس با شاخص های استاندارد اقتصاد جهانی مطابقت ندارد. علیرغم تصمیمات این خودرو ، که هر هفته در بخش خودرو گرفته می شد و عواقب آنها در صنعت خودرو مشاهده می شود ، بورس اوراق بهادار مکان مناسبی برای تأمین ماشین نیست.

وی افزود: “بورس اوراق بهادار برای تهیه کالاهای میکروگ با مقیاس میکروسکوپ تهیه شده است تا این ماشین به عنوان کالایی با عرضه کم در ماشین قرار نگیرد.” این شرایط فقط باعث توزیع اجاره و نوسان در بازار خودرو می شود. بر این اساس ، هر بار که سیستم باز یا بسته است ، می توان شروع و شروع عرضه خودرو را در بازار خودرو نوسان کرد.

خطای / تحویل ماشین بین سیستم و بورس اوراق بهادار ، چه روشهای کاذب و چه غیرعلمی

فرزان تأیید کرد: آزمون “گفته” باید آزمایش شود. “

سازگاری یا کاهش قیمت یک ماشین در بازار دشوار است

این فعال بازار خودرو گفت: “با وجود افزایش قیمت خودرو در هفته گذشته ، سازگاری یا کاهش قیمت در بازار دشوار است.” اگرچه نقدینگی در دست افراد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است ، اما مشکلات کمبود نقدینگی و منبع تغذیه تولید کنندگان خودرو هنوز سفت شده و حتی محکم شده است. این عوامل در دراز مدت قیمت محصول نهایی را افزایش می دهد.

برای خواندن گزارش “مواد مصرفی Khodro” در بورس اوراق بهادار اخبار تجاری بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا