فناوری

پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲


بیشتر بخوانید: عرضه ۴۸۹ هزار تن شمش و فولاد در بورس کالا


خاندوزی وزیر اقتصاد نیز جزئیات جدیدی از فساد چای دباش ارائه کرد و گفت: شرکت چای دباش ارزی را که برای واردات چای دریافت کرده پرداخت کرده و اموال مردم راه به جایی نبرده است. او به بانک مرکزی پول داد، ارز دریافت کرد و قرار بود با آن کالا و تجهیزات وارد کند، اما نیمی از آن را وارد کرد و نیمی دیگر را وارد نکرد.

پولی از کشور خارج نکرده است، ساختمان ها و ماشین آلات مربوط به آن نیز در اختیار قوه قضاییه است. اما برای جلوگیری از همان مقدار تخلفی که اتفاق افتاد، از فروردین امسال سامانه ای ایجاد شد و هر شرکتی که می خواهد تخصیص ارز دریافت کند باید در سامانه ثبت نام کند تا از مبلغ دریافتی سال گذشته مطلع شود. دو سال پیش پرونده به قوه قضائیه ارجاع شد و انشاءالله قوه قضائیه رای قاطع و قطعی صادر خواهد کرد.

خبر دیگر اینکه مدیرکل دفتر بنگاه های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از تکمیل شناسایی و انتشار صورت های مالی شرکت های زیر مجموعه دولتی یا دولتی تا پایان سال جاری خبر داد.

بررسی فنی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران

در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس ۲۵۰۰ واحد افزایش یافت تا نشان دهد همچنان تحت کنترل است و همین موضوع سطح حمایت را حفظ می کند. البته تا زمانی که این وضعیت ادامه داشته باشد، شاخص از نظر فنی تغییری نخواهد کرد.

پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه 20 دی ماه 1402

منبع: اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا