اخبار بورس

پیش‌بینی بورس فردا ۵ دی

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامشاخص کل بورس امروز دوشنبه ۱۳ اسفند دی با کاهش ۵ هزار و ۶۰۳ واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۵۰۶ واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز با افت ۶۰۹ واحدی به رقم ۷۶۰ هزار و ۶۲۵ واحد رسید. در معاملات امروز نمادهای «فملی، فولاد و اسکیتلز» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص کل فرابورس با افت ۲۴ واحدی به محدوده ۲۶۴۶۴ واحدی رسید. نمادهای «انتخاب، بپس و هرمز» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی سهام در روز سه شنبه

با توجه به اینکه شاخص کل بورس امروز با افت ۵ میلیون و ۶۰۳ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۴۴ میلیون و ۵۰۶ واحد رسید و همچنین با توجه به اینکه بورس در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه نیز افت کرد، احتمال ریزش بورس در روز سه شنبه وجود دارد. حتی این احتمال وجود دارد که این هفته با کاهش به پایان برسد. جنبه اقتصادی

این سهامداران بیشتر متضرر می شوند

انطباق با ریتم نوسان بازار در هر بازار از جمله بورس بسیار مهم است. اگر معامله گر یا سرمایه گذاری انتظار نوسانی بالاتر از وضعیت حاکم بر بازار داشته باشد، قطعا متضرر می شود زیرا با هیجان بیشتری خرید می کند و انتظاراتش از ظرفیت بازار بیشتر می شود و ضرر می کند.

این روزها در بورس ریتم بالایی وجود ندارد و باید با این آگاهی معامله کنید. بازار سهام در حال حاضر در وضعیت باثباتی قرار دارد و هر کسی که با رنج مثبت یا منفی معامله کند، احتمالا در کوتاه مدت متضرر خواهد شد. از طرفی بازار شایعات هم داغ است و سوء استفاده از آن اغلب باعث تحریک تقاضا و خالی کردن سهام می شود.

پس از این نکات، انتظار می رود بازار سهام فردا دوباره در نمادهایی با معاملات بالا نوسان داشته باشد و شاهد رفت و برگشت باشیم، اما در نمادهای کوچک و متوسط ​​که اخبار موثق دارند، خریداران بیشتر از فروشندگان وارد عمل می شوند و رشد آن را ادامه می دهد. /فردانامه

بررسی فنی شاخص ترکیبی بورس اوراق بهادار تهران

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۰.۲۵ درصدی در بازار امروز و مانند روزهای گذشته بی تفاوت به پایان رسید. مهر تایید شده.

شاخص همچنان به مقاومت ۲.۲ میلیون واحدی واکنش منفی نشان می دهد و تمایلی برای عبور از این مقاومت ندارد. از سوی دیگر میانگین های ۵۵ روزه و ۲۰۰ روزه شاخص کل بورس به سمت اعداد و ارقام بالاتر و نزدیک شدن به ارزش روزانه شاخص حرکت می کند که می تواند سطح حمایت خوبی باشد./ اکوایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا