ترندهای روز

پیش‌بینی ترسناک از تابستان در تهران و ۴ شهر دیگر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ماهواره های جهانی هواشناسی ورود سامانه بارشی به ایران را در ابتدای فصل تابستان در روزهای آینده پیش بینی کرده و برای تهران و ۴ شهرستان مشکین شهر، اهر، حارث و سراب اخطار سیل داده اند.

پیش بینی ترسناک تابستان در تهران و 4 شهر دیگر

تداوم رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف کشور

خطرات جوی سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی مناطق خبر داد.

طی دو روز آینده در بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، اصفهان، ارتفاعات استان های گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان و شرق کردستان رگبار و رعد و برق، در برخی ساعات وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ.

این وضعیت در روز پنجشنبه (۳۱ خرداد) در مازندران، شمال استان های البرز و تهران، برخی از مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و شمال خراسان شمالی و جمعه (اول) تیر) در شمال غرب، مناطق شمالی، شمال شرق کشور و استان های واقع در ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

شنبه (۲ تیر) در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف و تنها در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات مرکزی البرز رشد ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود. .

تا پایان هفته رشد ابرهای همرفتی گاهی همراه با رعد و برق در ارتفاعات جنوب شرق کشور از ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست.

امروز تا جمعه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور و روز شنبه در کمربند شرقی و برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود.

طی سه روز آینده شرق دریای عمان و خلیج فارس روز پنجشنبه مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۳۰ خردادکمی ابری و وزش باد، در برخی ساعات افزایش وزش باد، بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک، در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و در روز پنجشنبه (۳۱) خرداد) نیمه ابری تا نیمه ابری، کمی ابری و وزش باد، از ساعاتی وزش باد افزایش می یابد، بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۴ و بیشینه دما ۳۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا