ترندهای روز

پیش‌بینی جذاب هواشناسی برای آخر هفته پاییزی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از وزش باد شدید، باران و رعد و برق در اکثر شهرهای کشور خبر داد.

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور با بیان اینکه بر اساس نقشه های ماهواره ای امروز پنجشنبه ۲۸ مهرماه در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات هرمزگان بارش باران، رعد و برق و وزش باد خواهد بود. شرق فارس در بعدازظهر و اوایل شب. باد شدید است و در مناطق مستعد خیزش گرد و غبار رخ می دهد.

وی گفت: روز جمعه ۲۰ مهرماه در استان گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات شرق اردبیل و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب غرب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. .

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی، روز شنبه ۳۰ مهرماه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی رگبار باران خواهد بود. ، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس. قابل مشاهده است

وی با تاکید بر اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۱ و ۳ مهرماه در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان، اردبیل و خراسان شمالی رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود، گفت: همچنین در شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ مهرماه در بعدازظهر و اوایل شب برای استان های قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان، وزش باد نسبتاً شدید و بارش باران در مناطق مستعد پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست. ۱۹ تا ۲۱ مهرماه دریای خزر متلاطم و مواج است.

وی در خصوص آسمان تهران در دو روز آینده اظهار داشت: روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه تهران آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش وزش باد پیش بینی می شود که حداکثر ۲۸ درجه و حداقل وزش باد پیش بینی می شود. ۱۹ درجه سانتیگراد. همچنین برای روز جمعه ۲۹ مهرماه، آسمان تهران کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد با حداقل ۱۹ و حداکثر ۳۰ درجه افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا