اخبار اقتصاد ایران

پیش‌بینی رییس اتحادیه طلا درباره قیمت‌ها/ آخرین قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز :: افق میهن

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، روند بازار داخلی را نیز در پایان هفته نسبت به ابتدای هفته افزایشی توصیف کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در بازارهای داخلی نیز تحت تاثیر افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی و نوسان فزاینده نرخ ارز در بازار داخلی روندی صعودی را طی کرد؛ در حالی که این روند افزایشی قیمت طلا در بازارهای جهانی را طی کرد. به عنوان مثال هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۶۱ هزار تومان افزایش به گرمی سه میلیون و ۶۳۸ تومان رسید.

وی افزود: در بازار سکه روند قیمت نسبت به ابتدای هفته افزایش یافته است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۹۰۰ هزار تومان با ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان افزایش و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۵۰۰ هزار تومان با افزایش ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی قیمت گذاری شد. . قیمت نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۳۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز در آخرین معاملات هفته هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به ابتدای هفته ۱۵۰ هزار تومان گران شد.

این مقام صنفی درباره آخرین وضعیت حباب سکه نیز گفت: حباب سکه در طول هفته در مجموع ۳۰۰ هزار تومان رشد کرد. در آخرین معاملات هفته پنجشنبه هر قطعه سکه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی حباب داشت.

بذرافشان خاطرنشان کرد: بازار این هفته عموما بازاری با روند صعودی بود، اما از نظر تقاضا شرایط متفاوتی وجود نداشت و عامل تقاضا تاثیری در تغییر قیمت ها نداشت. بلکه نوسانات متاثر از افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی و افزایش نوسانات نرخ ارز در داخل بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران برای هفته آینده پیش بینی کرد که روند بازار در ده روز پایانی ماه صفر به همین منوال باشد اما امیدواریم پس از این روزها بازار و صنعت طلا از وضعیت خارج شود. رکود و بازگشت به روال عادی خود. برگرد

* قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که هر قطعه سکه امامی در بازار با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۴۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسیده است.

اما هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران با ۴ هزار تومان افزایش به ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان رسید.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا روز شنبه ۱۰ مرداد شما در حال مشاهده ۱۴۰۳ هستید.














دلار (در صرافی بانکی)

۴۹ هزار و ۲۳۵ تومان

یورو

۵۴ هزار و ۴۵۷ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۸ میلیون و ۷۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان

نیم سکه

۲۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

سکه داغ

۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان

هر گرم طلای ۲۴ عیار

۴ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۷۲۷ هزار تومان

هر اونس طلا

۲۵۰۳.۴۵ دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا