طلا و ارز

پیش‌بینی قیمت دلار 16 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






با آغاز معاملات نقدی در روز چهارشنبه، قیمت دلار کاهش محدودی را ثبت کرد اما همچنان به روند صعودی خود ادامه داد و وارد کانال بالاتری شد. کارشناسان اقتصادی بر این باورند که این اسکناس روند صعودی دارد و احتمال تغییر راهرو تا انتها وجود دارد. فروردین خیلیه



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در روز چهارشنبه با کاهش ۱۰۰ تومانی آغاز شد. اما افزایش انتظارات تورمی باعث گرانی این اسکناس شد و با افزایش ۵۵۰ هزار تومانی به کانال بالاتری رفت.

در آخرین معامله نقدی روز چهارشنبه، دلار در سطح سوم کانال سوم کریدور ششم معامله می شد.

آیا دلار سقف قیمت را می شکند؟

معامله گران همچنان به اخبار سیاسی توجه ویژه ای دارند و متقاعد شده اند که اگرچه معاملات نقدی چندان موفقیت آمیز نبوده است، اما انتظارات تورمی تحت تأثیر رویدادهای خاورمیانه افزایش یافته و این امر منجر به افزایش قیمت دلار شده است.

اقتصاددانان بر این باورند که دلار در مسیر صعودی قرار دارد و این احتمال وجود دارد که کریدور این اسکناس تا انتها تغییر کند. فروردین بالا است اما می گویند امکان اصلاح قیمت این اسکناس در حد بالایی راهرو وجود دارد.

ارزهای مهم گران شدند

چهارشنبه پانزدهم فروردین رشد دلار باعث افزایش قیمت ارزهای اصلی شد. قیمت درهم در کانال ۱۷ هزار تومان افزایش یافت و ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. در ادامه قیمت تتر به ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا