طلا و ارز

پیش‌بینی قیمت دلار 21 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در معاملات سومین روز هفته با هزار تومان کاهش به مسیر قبل بازگشت. به گفته معامله گران، کاهش قیمت دلار حکایت از دخالت سیاستمدار در بازار و آرام شدن اوضاع سیاسی دارد.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در آغاز معاملات روز دوشنبه با کاهش ارزش دوباره افزایش یافت. این روند نزولی به صورت مرحله ای ادامه یافت و منجر به تغییر کانال قیمت اسکناس های آمریکایی شد. در آخرین معامله نقدی روز دوشنبه، دلار در گام ششم کانال سوم کریدور ششم با افت هزار تومانی به کار خود پایان داد.

معامله گران بر این باورند که آرامش نسبی به شرایط سیاسی بازگشته و این موضوع باعث متعادل شدن تقاضا در بازار ارز شده است. اقتصاددانان تصور می کنند که با این نوسانات خنثی، روند قیمت دلار یا برای مدت محدودی ثابت می ماند یا افزایش می یابد. آنها انتظار روند نزولی بلندمدت دلار را ندارند.

بررسی بازار ارز نشان می دهد که جو بازار در تعادل است و هیچ یک از خرید و فروش ها بر دیگری برتری ندارد. لازم به ذکر است بسیاری از فعالان بازار ارز امیدی به بازگشت قیمت دلار به سطوح پایین کریدور ششم ندارند.

فعالان بازار ارز با وجود بازگشت هزار تومان و تغییر کانال قیمت دلار، توسعه این اسکناس را حرکتی رنج آور تعبیر می کنند.

تتر به کانال ۶۳۰۰۰ تومان بازگشت

قیمت درهم روز دوشنبه به ۱۷۵۰۰ تومان رسید و ۳۳۰ تومان کاهش یافت. تتر با کاهش ۱۷۰۰ تومانی کانال ۶۵۰۰۰ تومانی را از دست داد و ۶۳۳۰۰ تومان معامله شد.

لازم به ذکر است، در سومین روز هفته، قیمت اسکناس و حواله دلار با ثبات بود و ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلاری ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان به فروش می رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا