طلا و ارز

پیش‌بینی قیمت دلار 26 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






در ابتدای اولین روز هفته، قیمت دلار نزدیک به دو هزار تومان افزایش یافت و اکنون تنها ۵۰ تومان با کانال ۶ کریدور ششم فاصله دارد. در حالی که بازار هرات در تعطیلات عید فطر تعطیل است، ریسک های سیاسی دلار تهران را گران می کند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در ابتدای هفته گذشته افزایش یافت فروردین متاثر از افزایش ریسک های سیاسی، با افزایش قیمت ها بازگشایی شد. افزایش قیمت دلار در پایان معاملات نقدی در روز شنبه ۲۵ فروردین این اسکناس را در انتهای راهرو ششم گذاشت و حدود ۱۹۰۰ تومان آن را گران کرد.

بازار ارز خالی از فروشنده بود

معامله گران شکست درهم مقاومتی و ورود به کانال ۱۸ هزار تومانی و اخبار ضد و نقیض از تحرکات سیاسی و نظامی را دلیل افزایش قیمت دلار شارپ می دانند. آنها معتقدند شکست حد مقاومت، درهم را به بالاترین حد تاریخی خود رسانده و جو بازار را دامن زده است.

بررسی بازار ارز در روز شنبه حاکی از آن است که تعداد زیادی از خریداران نتوانسته اند فروشنده پیدا کنند. به نظر می رسد علاوه بر افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت تتر، یورو و سایر ارزهای اصلی نیز روند صعودی بازار را تقویت کرده است.

لازم به ذکر است که برخی از فعالان بازار ارز به تعطیلی بازار هرات در روزهای عید سعید فطر اشاره می کنند و می گویند با بازگشایی بازار هرات در اواسط هفته جاری تقاضا برای دلار در تهران افزایش می یابد و این امر منجر به افزایش قیمت دلار شود.

ارزهای مهم گران شدند

درهم در آخرین معامله روز شنبه ۲۵ فروردین با قیمت ۱۸۰۰۰ ۱۰۰ تومان معامله شد و ۴۰۰ تومان افزایش یافت. تتر دو کاناله با ۲۳۰۰ تومان افزایش قیمت ۶۷۴۵۰ تومان شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا