طلا و ارز

پیش‌بینی قیمت دلار 4 اردیبهشت 1403

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار روز دوشنبه با نوسانات محدود به پایان رسید. توسعه عرضه و تقاضا در بازار ارز در حالت تعادل قرار دارد و اقتصاددانان معتقدند دلار در روند اصلاحی قرار دارد. آنها معتقدند دلار در حال شکستن روند صعودی است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در سومین روز هفته نوسانات محدودی در حدود ۱۰۰ تومان داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در سطح هفتم کانال چهار کریدور ششم بسته شد. مطالعه بازار ارز تعادل عرضه و تقاضا را نشان می دهد، اما تقاضا برای ایجاد جریان بازار کافی نیست.

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم در حال انجام است و در دو روز گذشته تحمل محدودی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان داشته است.

ثبات دلار کوتاه مدت است

فعالان بازار ارز، اخبار سیاسی را آرام توصیف می کنند و معتقدند که نوسانات محدود درهم، بازار ارز را محدود کرده است.

اقتصاددانان بر این باورند که پس از افزایش های پی در پی و قابل توجه و با فرض ثبات شرایط فعلی، دوره کوتاه مدت ثبات نرخ ارز محتمل ترین شرط است. بر اساس معیارهایی مانند تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص داخلی در برابر ارزهای خارجی، روند افزایشی را برای قیمت دلار نشان می‌دهند.

تتر به کانال ۶۵۰۰۰ تومان بازگشت

قیمت درهم دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۰۰ تومان رشد کرد و ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با صعود ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومان بازگشت و در ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت پوند انگلیس ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومان با ۱۳۰ تومان افزایش قیمت خورد. یورو نیز ۱۲۰ تومان رشد کرد و در ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا