اخبار اقتصاد ایران

پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی پروژه توسعه فیدرهای پست ۲۳۰ کیلوولت سیاهکلده

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه و آمادگی برای تغذیه پست های جدید احداث، فازهای اول و دوم پروژه توسعه پست ۲۳۰، ۶۳، ۲۰ کیلوولت سیاهکلده با مطلوبیت در حال اجرا است. پیشرفت فیزیکی

ایران تحلیل، محمود دشت بزرگ از پیشرفت فیزیکی پروژه فیدرهای پست سیاهکلده خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پروژه توسعه پست ۲۳۰.۶۳.۲۰ کیلوولت سیاهکلده با توجه به توسعه شبکه فوق توزیع برق در استان گیلان و نیاز منطقه، در دو فاز توسعه فیدرهای این پست تعریف و در حال اجراست.

وی افزود: فاز اول این پروژه شامل تامین تجهیزات، نصب، آزمایش و راه اندازی فیدرهای اول و دوم پست ۲۳۰ کیلوولت سیاهکلده با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد و فاز دوم این است. پروژه با فیدر سوم و چهارم با پیشرفت فیزیکی ۶۱ درصد. در حال اجراست

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان یادآور شد: برای اجرای این پروژه حدود ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که این پروژه با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجراست و پیش بینی می شود فاز اول آن در سال ۹۶ به اتمام برسد. فروردین و فاز دوم نیز در حال انجام است شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: در راستای توسعه پست و برق رسانی به پست های جدید ۶۳ کیلوولتی، چهار فیدر AIS 63 کیلوولت از نوع کنترل معمولی ساخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا