اخبار اقتصاد ایران

پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی پست فوق توزیع سنگر

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی اولین پست فوق توزیع شهرستان سنگر خبر داد.

ایران تحلیل محمود دشت بزرگ صبح یکشنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه با اشاره به مرحله سخت و حساس ایمن سازی زمین پست سیار سنگر، ​​این پروژه را یکی از پروژه های حیاتی و از جمله پروژه های حیاتی دانست. وی گفت: خوشبختانه با رایزنی های مختلف و همکاری بسیار خوب احمدی سنگری نماینده مردم شریف رشت بخشدار سنگر و سایر مسئولان محلی، زمینی که بسیار اساسی و مهم بود، تأمین شد».

دشت بوغور به اهداف این پروژه اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات بهینه به مشتریان و رفع مشکل افت ولتاژ و ادامه تقویت و تثبیت شبکه فوق توزیع در قطعه سنگر، ​​افزایش ضریب اطمینان سطح فوق توزیع و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه از جمله اهداف این طرح است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان درباره مشخصات فنی این پروژه گفت: پست سیار ۲۰.۶۳ کیلو ولت ۱۵ مگا ولت سنگر شامل یک فیدر ورودی و ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

دشت بوغور با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی این پروژه افزود: ۶۰۰ میلیارد ریال در این طرح سرمایه گذاری می شود و برای ۹ نفر اشتغال مستقیم و برای ۳۰ نفر غیرمستقیم ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه در تامین برق پایدار و مطمئن منطقه سنگر، ​​ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز شده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی آن انجام شود. امسال به بهره برداری رسید. رسیدن

وی بیان کرد: پست سیار پروژه تامین و آماده حمل به محل نصب است، نشیمن چینی دیوار تکمیل شده و دیوارکشی در حال انجام است و اختلاط و تسطیح زمین نیز پس از اتمام انجام می شود. صدور مجوز برداشت مواد توسط سازمان حراست استان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا