اخبار اقتصاد ایران

پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه ریلی رشت – کاسپین با 2500 میلیارد تومان هزینه

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و گفت: رینگ الحاقی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح به ثمر می رسد. این پروژه.

افق میهن به نقل از مهر، خیرالله خادمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت راه آهن رشت – کاسپین با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه های زیربنایی گیلان شامل بقیه آزادراه رشت – قزوین و رشت – راه آهن خزر در دستور کار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریامحور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و افزود: رینگ تکمیلی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح اجرایی خواهد شد. پروژه راه آهن رشت – خزر که از اولویت های دولت سیزدهم است.

خادمی از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه راه آهن رشت – خزر خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد اما ارزش اسمی این پروژه امروز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مراحل پایانی ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قزوین حدفاصل رودبار – منجیل افزود: برای ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رودبار – منجیل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ارزش فعلی این پروژه برابر است با الان بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت از نظر حجم کار، نوع مهندسی و هزینه انجام شده یکی از پروژه های بزرگ و اساسی کشور است. با تکنولوژی کاملا بومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا