ورزشی

پیشنهاد سایت هلندی به آژاکس برای جذب جهانبخش

سایت بین المللی “وان فوتبال” به نقل از سایت هلندی “SciSports” درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه آژاکس در تابستان ۲۰۲۴ نوشت: آژاکس باید جدایی استیون برگس را در تابستان جدی بگیرد. این مهاجم ۳۲ ساله هلندی مورد توجه بشیکتاش قرار گرفته و باشگاه ترکیه ای تاکنون پیشنهاد اولیه خود را برای جذب این بازیکن ارائه کرده است.

اگر برگس تابستان ۲۰۲۴ آژاکس را ترک کند، این باشگاه می تواند علیرضا جهانبخش را به عنوان جانشین او به صورت رایگان به خدمت بگیرد. جهانبخش به خوبی با سبک بازی آژاکس همخوانی دارد و می تواند در پست وینگر راست بازی کند. جهانبخش و برگس دقیقاً سبک بازی مشابهی دارند و جهانبخش می تواند بازیکنی باشد که در کوتاه مدت به آژاکس کمک کند.

قرارداد مهاجم فاینورد با این باشگاه رو به پایان است و جهانبخش می تواند به دنبال تیم جدیدی باشد. این بازیکن ایرانی جایی در برنامه های فاینورد ندارد و آرن اسلات سرمربی فاینورد به بارت نیوکاپ فرصت بازی در پست جهانبخش را می دهد.

جهانبخش یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر آمستردام نخواهد بود و شاید روی کاغذ بازیکنی نباشد که آژاکس به آن نیاز دارد. البته ورود این بازیکن نکته دیگری نیز خواهد داشت. جهانبخش می تواند بازیکن تعویضی باشد یا به عنوان مشاور بازیکنان جوان عمل کند. جذب این بازیکن به نفع پیشرفت بازیکنان جوانی مانند میکا گودتس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا