ورزشی

پیشنهاد عربستان برای میزبانی سوپرجام فوتبال ایران

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، پیش از ظهر امروز آقای عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه برای دیدار و گفتگو با وی وارد کمپ زنده یاد ناصر حجازی شدند. علی خاطر، مدیرعامل باشگاه استقلال.

پس از ورود سفیر عربستان و هیئت همراه به سالن کنفرانس کمپ، مدیرعامل استقلال ضمن خیرمقدم به سفیر عربستان و هیئت همراه، با اشاره به تاریخچه و قدرت فوتبال ایران و عربستان در آسیا و تاریخچه استقلال و مسابقات قهرمانی الهلال در آسیا گفت: از بدو ورود آقای سفیر به تهران اتفاقات خوبی بین دو کشور ایران و عربستان افتاده و دلها به هم نزدیک شده است.

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان نیز ضمن تشکر از دکتر علی خاطره مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که سفیر عربستان در ایران هستم و از میزبانی شما از باشگاه بزرگ استقلال تشکر می کنم. باشگاه استقلال را به خوبی می شناسم و می دانم که دو بار قهرمان آسیا شده و همیشه حریف قدرتمندی برای باشگاه های عربستانی به ویژه باشگاه الهلال عربستان بوده است و دیدارهای این دو تیم همیشه جذاب بوده است. به نظر من با توجه به اینکه هر دو باشگاه از باشگاه های پرطرفدار آسیا و آبی پوش هستند، می توانند همکاری دوجانبه داشته باشند. در ماه دوم سال جاری که الهلال عربستان به ایران می آید، ترتیبی داده می شود که ارتباط این دو باشگاه بزرگ آسیایی برقرار شود.

خطیر در ادامه این نشست ضمن تشکر از سفیر عربستان در ایران گفت: با توجه به سابقه دو باشگاه استقلال و الهلال در آسیا، قطعا این همکاری اتفاقات بسیار خوبی برای فوتبال ایران و عربستان به همراه خواهد داشت. همیشه رقابت جالبی بین استقلال و الهلال وجود داشته و این دو تیم هم آبی پوشان، هم محبوب و هم رقیب قدیمی بوده اند. از همکاری دو باشگاه استقبال می کنیم. علاوه بر انجام بازی های دوستانه و برگزاری اردوهای تدارکاتی می توانیم همکاری های دوجانبه ای در توسعه آکادمی و فوتبال پایه داشته باشیم.

سفیر عربستان در پایان صحبت های خود پیشنهاد کرد در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر یا جام حذفی، عربستان در پایان فصل میزبان سوپرجام فوتبال ایران خواهد بود.

در پایان این دیدار علاوه بر اهدای سوغات باشگاه استقلال به سفیر عربستان و هیئت همراه، پیراهن شماره ۱۲ استقلال به سفیر عربستان اهدا شد و علی خاطر مدیرعامل استقلال با عبدالله بن سعود آل عکس های یادگاری گرفت. -آنزی.

سفیر عربستان و هیئت همراه پس از بازدید از کمپ زنده یاد ناصر حجازی با همراهی مدیران باشگاه استقلال اردو را ترک کردند.

در این جلسه مهدی افضلی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و سید مهدی علوی مدیر فرهنگی باشگاه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا