ورزشی

پیشنهاد پرسپولیس؟ نه به یحیی احترام می گذارم

اگرچه باشگاه پرسپولیس هیچ نامی جز برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی یحیی گل محمدی تایید نمی کند، اما گمانه زنی ها و شایعات پیرامون آینده نیمکت سرخ ها همچنان ادامه دارد.

در این میان نام دراگان اسکوچیچ نیز در فضای مجازی به گوش می رسد. وی پس از برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران، مدتی هدایت تیم جوانان کرواسی را برعهده داشت و با این تیم در یورو ۲۰۲۳ شرکت کرد. او همچنان با فدراسیون کشورش قرارداد دارد. اسکوچیچ در گفت و گو با “ورزش سه” احتمال بازگشت به ایران در مرحله فعلی را رد کرد و نام خود را از بین گزینه ها حذف کرد.

اسکوچیچ درباره پیشنهاد پرسپولیس می گوید: می بینم که هر روز در زمینه آمدن به پرسپولیس از من یاد می شود، واقعاً به یحیی به عنوان یک شخصیت شگفت انگیز و مربی فوتبال احترام می گذارم؛ با کارهایی که در پرسپولیس انجام داده و با تمام جام هایی که به دست آورده است. به نظرم این وضعیت برای یحیی منصفانه نیست و بعد از او با پرسپولیس مذاکره نکردم.»

اسکوچیچ در ادامه با رد پیشنهاد پرسپولیس گفت: فعلا قصد ندارم به ایران بیایم، با فدراسیون فوتبال کرواسی قرارداد دارم، بنابراین فعلا نیازی به نام بردن من در بین گزینه ها نیست هرچند که بدون شک پرسپولیس یک بازیکن است. انگیزه برای همه مربیان، از جمله من، امیدوارم روزی به ایران برگردم، اما اکنون فکر نمی کنم زمان بازگشت من فرا رسیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا