بانک و بیمه

پیشی گرفتن تعداد تراکنش های USDC از تتر؛ موفقیت بزرگ برای شرکت سایرکل

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت خدمات بانکی Visa Card با انتشار گزارشی اعلام کرد که تعداد تراکنش‌های Steelcoin Circle (USDC) از تراکنش‌های Tether پیشی گرفته است.

طبق گزارش Visacard، استیبل کوین ها و تراکنش های ارز دیجیتال USDC توانستند برای اولین بار در سال جاری از بزرگترین دلار دیجیتال پیشی بگیرند. به گفته این شرکت، تعداد تراکنش‌های ارزهای دیجیتال USDC در ماه آوریل بیش از ۱۶۶ میلیون مورد بوده است، اما برای Tether این رقم ۱۶۳ میلیون مورد گزارش شده است که رکورد بزرگی برای Saykeral و USDC محسوب می‌شود.

شرکت ویزا کارت انتظار دارد که ارز دیجیتال USDC بازار پایدار سکه یا دلار دیجیتال را از پایان سال ۲۰۲۲ فتح کند و برای اولین بار در دسامبر سال گذشته ۱۴۵ میلیون تراکنش را ثبت کرد. ۱۲۷ میلیون تراکنش تتر در همین ماه اعلام شد.

این تعداد تراکنش USDC در حالی ثبت شد که تتر همچنان بزرگترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است و بیش از ۶۸ درصد از بازار استیبل کوین را با حجم بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار به خود اختصاص داده است. اندازه بازار تتر حدود سه برابر USDC است و با این حال تعداد تراکنش‌های استیبل کوین از تتر پیشی گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا