اقتصاد جهان

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا 76 هزار دلار

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل به نقل از کوین دسک، بیت کوین که به رکورد ۶۹ هزار دلار رسیده بود، روز پنجشنبه افت قیمت شدیدی را تجربه کرد اما پس از آن به سرعت به ۶۷ هزار دلار رسید که ممکن است نشان دهنده ادامه روند صعودی قیمت تا رسیدن به رکورد جدید باشد. .
تحلیلگران شرکت تحلیل ارز مجازی Swissblock بر این باورند که بیت کوین به طور قابل توجهی از مرز ۵۹۰۰۰ تا ۶۲۰۰۰ دلار فراتر رفته و به سمت یک رکورد جدید می رود. رشد V شکل بیت کوین نویدبخش قیمت های بالاتر است.
بر اساس تحقیقات این موسسه تحلیلی، افزایش سریع قیمت بیت کوین به بالای سطح ۶۲۰۰۰ دلار حاکی از روند صعودی است که به ۷۶۰۰۰ دلار خواهد رسید.

شرکت تجارت سرمایه دیجیتال QCP Capital که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد نیز افزایش قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است.
تحلیلگران این شرکت روز چهارشنبه در یادداشتی نوشتند: «افزایش قیمت بیت کوین بسیار چشمگیر بوده است.» کاهش سریع و شدید قیمت این ارز مجازی در روز پنجشنبه، ۶۰۰۰۰ دلار را به سطح حمایتی خوبی برای بیت کوین تبدیل کرده است. “مسیر رشد بیت کوین باز شده است و ما افزایش قیمت قابل توجهی را پیش بینی می کنیم.”
صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین ثبت‌شده در ایالات متحده شاهد جریان‌های ورودی زیادی در جریان کاهش قیمت ارز مجازی در روز پنجشنبه بودند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در این صندوق‌ها تحت تأثیر افت قیمت قرار نگرفته‌اند.
ورودی به ۱۰ صندوق جدید قابل معامله در مبادلات بالغ بر ۶۴۸ میلیون دلار بود که بزرگترین ورودی از زمان راه اندازی آنها در ۱۱ ژانویه است.
بیت کوین امروز در حدود ۶۷۲۰۰ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد رشد داشته است.
انتهای پیام/۵۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا