اقتصاد جهان

پیش بینی بانک انگلیسی از قیمت بیت کوین در صورت پیروزی ترامپ

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از کوین دسک، بانک سرمایه گذاری استاندارد چارترد روز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد که بدون توجه به اینکه چه کسی رئیس جمهور آمریکا می شود، قیمت بزرگترین ارز مجازی جهان تا پایان سال به رکورد جدیدی خواهد رسید.
بر اساس این گزارش، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای پایتخت های مجازی بسیار مهم است، اما این نفوذ بسیار کمتر از دوره ریاست جمهوری بایدن و کمتر از انتظارات بازار خواهد بود.

به گفته این بانک سرمایه گذاری، قیمت بیت کوین تا پایان سال بدون توجه به اینکه چه کسی رئیس جمهور ایالات متحده می شود، به رکورد جدیدی خواهد رسید. اما اگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، قیمت بیت کوین به ۱۲۵ هزار دلار خواهد رسید و اگر هریس در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، قیمت بیت کوین حدود ۷۵ هزار دلار خواهد بود.
Chartered Standard به عوامل مثبتی که بازار ارز مجازی را هدایت می کنند نگاه می کند.
بر اساس گزارش این بانک، پیشرفت در تسهیل قوانین ارز مجازی، به ویژه لغو SAB121 که مستلزم استانداردهای حسابداری سختگیرانه برای دارایی های مجازی بانک ها است، بدون توجه به اینکه چه کسی وارد کاخ سفید می شود، در سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت.
در کنفرانس بیت کوین در نشویل در ماه ژوئیه، ترامپ از ایالات متحده خواست تا به یک نیروگاه استخراج بیت کوین تبدیل شود. اما هریس در هیچ یک از سخنرانی های کمپین خود به بیت کوین اشاره ای نکرد.
انتهای پیام/۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا