فناوری

پیش بینی بورس امروز ۷ بهمن ۱۴۰۲

بیشترین افزایش قیمت

روز شنبه، کاشی سعدی (کسدی)، لنت ترمز ایران (خالنت) و کمباین ایران (تاکامبا) بیشترین افزایش قیمت را به ثبت رساندند. در بازار فرابورس، شرکت های عطرین نخ قم (ناترین)، آتیه داده پرداز (آپاردس) و شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس (تپردیس) بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

بیشترین کاهش قیمت

در بورس اوراق بهادار، شبریز (شرکت پالایش نفت تبریز)، ثنوسا (شرکت نوسازی و ساختمان ایران) و غدشت (شرکت دشت مرغاب) بیشترین افت قیمت را در بازار روز چهارشنبه و در معاملات فرابورسی، گوشت مرغ ماهان داشتند. . مجتمع های تولیدی (زماهان)، شرکت نوش پونه مشهد (قاپونه) و شرکت سیمان غرب آسیا (سجام) بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.

عرضه و تقاضا در بازار

در معاملات روز چهارشنبه ۵۵ نماد در صف خرید و ۴۳ نماد در صف فروش قرار گرفتند. ارزش کل صف های خرید با ۶۸ درصد افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۱۴۶ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف های فروش با ۵۳ درصد کاهش به ۱۸۳ میلیارد تومان رسید.


بیشتر بخوانید: شعله ور شدن دلار به بورس دامن زد


پیش بینی بازار سهام امروز

روز چهارشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از ۷ روز افزایش یافت. نمادهای زن، فولاد، حکمتی، اخبار و شستا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچنین برای دهمین روز متوالی شاهد خروج پول واقعی از بورس بودیم.

نماد پارسان بیشترین خروجی پول واقعی را داشت و پس از پارسان نمادهای فسبا، تفرس، نخاریس و وبملت در رتبه های بعدی قرار گرفتند. از سوی دیگر کسدی، فاذر، فملی، کسرم و کالا بیشترین ورود سرمایه واقعی را به ثبت رساندند.

ارزش معاملات خرد در روز چهارشنبه با ۲۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته به ۳ هزار و ۹۱۴ میلیارد تومان رسید که پایین ترین رقم هفته بود.

بنابراین بازار با رکود نسبی مواجه بود و خروج سرمایه ادامه داشت. اما توقف شاخص نظر تحلیلگران فنی را در مورد سطح حمایت ۲ میلیون و ۱۱۵ هزار واحدی تقویت کرد. بنابراین این تحلیلگران معتقدند شاخص فعلا بیش از این افت نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا