اخبار بورس

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات دومین روز هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه ای با رشد ۲.۹ درصدی معادل ۶۰ هزار و ۵۴۷ واحد در سطح دو میلیون و ۱۴۷ هزار و ۸۸ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن ۲.۱۵ درصد (معادل ۱۵ هزار و ۵۷۴ واحد) رشد کرد و به سطح ۷۴۰ هزار واحد رسید.

هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران روز یکشنبه ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری) را هفت هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان اعلام کرد. لازم به ذکر است، هیئت مدیره بورس اوراق بهادار تهران در دومین روز هفته از حجم معاملات ۱۲.۲ میلیارد سهمی خبر داد.

پیش بینی بازار سهام برای روز دوشنبه

میانه روز هفته طوفانی تالار شیشه ای فرا رسیده و کارشناسان پیش بینی می کنند بازار همچنان بر حجم و ارزش معاملات افزایش یابد. روند جدید با حرکت نمادهای خودرویی آغاز شد و به نظر می رسد بار دیگر پیشتاز نمادهای مثبت یکی از نمادهای خودرویی در بازار باشد.

بر اساس این ویرایش، در راستای پیش بینی بورس دوشنبه، به نظر می رسد حجم تقاضا و سفارشات بازار در صف خرید نمادها اندکی کاهش یابد. به گفته کارشناسان، سرعت روند جدید بازار را باید در معاملات روز دوشنبه بورس سنجید. / اخبار تجارت

صرافی فردا ۱۴ اسفند

فردا روز بزرگی در پیش داریم و به نظر می رسد بیشتر آیکون ها چشم به گروه خودرو دوخته اند. بورس ایران چه بخواهیم و چه نخواهیم همواره در تحرکات مثبت و منفی پرشتاب پیشرو بوده است و احساسات یک یا چند نماد بر معاملات سایر نمادها تأثیرگذار بوده است. این بار شرکت خودروسازی در این نقش ظاهر شده و نقش محوری در بازار به عهده گرفته است. از آنجایی که تحرکات این گروه عمدتاً خبری است، شدت ورود و خروج نیز زیاد است. بنابراین در بورس با هیجان مضاعف مواجه هستیم. در جنبه منفی البته هیجان بدی در بازار ایجاد می کند.

پیش بینی می شود برای فردا بازار سهام نسبت به دو روز گذشته متعادل تر باشد و با توجه به پیشنهادات شرکت خودروسازی و صف خریدهای احتمالی و همچنین نحوه عرضه، وضعیت بازار تغییر کند. ممکن است فردا دوباره معاملات نمادهای مرکزی و پیشرو با نیروی تقاضا همراه شود و به کلیت بازار کمک کند. به نظر می رسد فردا روز خوبی برای سنجش میزان این حرکت مثبت است. / صبح

آیا بازار فردا رشد خواهد کرد؟

بهار بورس آغاز شد و شاهد رشد ۶۰ هزار واحدی شاخص کل بودیم، ارزش معاملات نیز به رقم ۸ هزار میلیارد تومان رسید.

در بورس امروز، غول های بازار صعود کردند و سودهای قابل توجهی را ثبت کردند، گویی بهار بازار شکسته شده است. رشد خوب تقاضا و بهبود ارزش معاملات می تواند نشانه خروج از بازار باشد.

در بازار فرابورس ایران رشد ۴۳۸ هزار واحدی را به ثبت رساندیم و در این بازار صندوق های عمده بازار رشد خوبی را ثبت کردند.

در بورس امروز شاهد رشد بازار ۸۰ درصدی بودیم، دلار تقریبا ۶۰ هزار تومان است، این مهم ترین عامل رشد بازار است، تخمین زده می شود بازار نیز رشد خوبی را تجربه کند فردا موج به نظر می رسد. به تغییر به نفع بازار سهام تبدیل شده است. امیدواریم این رنگ سبز آنقدر ماندگار باشد که پیش بینی تداوم وضعیت مثبت بورس داشته باشیم./ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا