اخبار بورس

پیش بینی بورس سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامشاخص کل در پایان نیمه هفته با افت ۰.۳۶ درصدی که هفت هزار و ۷۷۵ واحد از قله این شاخص است، در رقم دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۳۲۶ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با اندکی افت ۰.۰۴ درصدی (معادل ۳۱۸ واحد) به رقم ۷۵۷ هزار واحد رسید. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۰.۳۶ درصدی نسبت به قله این شاخص ۹۵ واحد کاهش یافت و به سطح ۲۶ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.

پیش بینی سهام در روز سه شنبه

نوسانات اندکی منفی در نماگرهای بورس اوراق بهادار تهران نشانه هایی از عدم تمایل بازار به اصلاح قیمت را نشان داد. فشار فروش به سرعت توسط خریداران افزایش یافت و تنها هفت درصد نمادهای نزولی بیش از سه درصد در روز سه‌شنبه سقوط کردند.

اگرچه تقریباً ۷۰ درصد بازار منفی بود، اما ارزش کل سفارش های خرید در تابلو معاملات به طور قابل توجهی بیشتر از ارزش کل سفارش های فروش بود. با این حال، روند کل شاخص با شیب ثابتی نزولی بود و خبری از خریدهای تاخیری نبود. کارشناسان معتقدند روند تعادل در بورس در روز سه شنبه ادامه خواهد داشت اما وزن خریداران بیشتر خواهد بود. / اخبار تجارت

پیش بینی بازار سهام برای فردا

بازار ناراضی امروز، افت ۷۵۰۰ واحدی شاخص کل و ارزش معاملاتی ۴۰۰۰ میلیاردی حکایت از کمبود نقدینگی در این بازار دارد.

Femli Symbols، Fould، Shepdis و Shepna از منفی ترین اینفلوئنسرها بودند و همگی زیر ۱۰۰۰ واحد تأثیر منفی داشتند. این نشان می دهد که نیروی خروجی زیاد نیست، اما وجود دارد. این نشان می دهد که با ظهور بازارهای جدید حرکت خواهد کرد، اما بازار امروز نشان داده است که بازار فردا نیز می تواند منفی باشد.

منفی بودن گروه سرمایه گذاری بانکی و خودرویی نشانه خوبی نیست، در بازار برخی نمادهای فردی مثبت هستند. انتظار داریم در بازار فردا بین ۵ تا ۱۰ هزار دستگاه افت کنیم. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا