اخبار بورس

پیش بینی بورس سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲| فردا این گروه حرکت شاخص کل را مشخص خواهد کرد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدماسنج اصلی تالار شیشه ای در پایان میانه هفته با ۰.۳۲ درصد کاهش در سطح ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۷۴ واحد قرار گرفت که نسبت به سطح این شاخص ۶ هزار و ۹۱۳ واحد است. کاهش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه ای در حالی رخ داد که شاخص تعادلی به عنوان شاخص توسعه عمومی قیمت شرکت های کوچک و متوسط ​​توسعه موازی را به ثبت رساند. شاخص تعادلی نیز با افت ۰.۶ درصدی (معادل ۴۴۳۸ واحد) به رقم ۷۳۵ هزار واحد رسید.

هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران روز دوشنبه ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری) را ۱۰ هزار و ۴۳۱ میلیارد تومان اعلام کرد. لازم به ذکر است که هیئت مدیره بورس اوراق بهادار تهران حجم معاملات تا اواسط هفته را ۳۲.۹ میلیارد سهم گزارش کرده است.

پیش بینی سهام در روز سه شنبه

همانطور که انتظار می رفت، بازار سهام دو روز طوفانی را با عرضه های بیشتر در طول هفته دنبال کرد. با این وجود، تثبیت ارزش معاملات در سطوح بالای خود حاکی از آن است که بازار سهام در نهایت پس از دوره های منفی پی در پی به سطوح قابل توجهی رسیده است.

بنابراین، فعالان بازار ورود مقادیر نسبتاً زیادی به بازار سهام را تجربه می کنند. پس از دو روز مثبت رونق بورس، ماهیت بازار برای فعالان بورس و افزایش عرضه است. با این حال، بخش قابل توجهی از بازار سهام در حال حاضر نمی توانند مطمئن باشند که روند بازار تغییر خواهد کرد. بر روی کاغذ، جریان معاملات روز دوشنبه حاکی از برتری عرضه بر تقاضا بود. با این وجود، رفتار قیمت‌ها در بورس و رشد حجم و ارزش معاملات، بازار را امیدوار نگه داشته است.

رفتار روز سه شنبه بازار به عقیده بسیاری به نمادهای گروه خوردو بستگی دارد. از طرفی بدبینانه، افزایش عرضه نمادهای خودرویی بر بازار تاثیر منفی خواهد گذاشت. با این حال به نظر می رسد پس از رسیدن به تعادل سفارش در تابلوی نماد خودرو، بازار به روند صعودی خود ادامه دهد.

در این شرایط انتظار می رود بورس تهران با فشار عرضه اولیه از روز سه شنبه آغاز به کار کند و به مرور وزن خریداران افزایش یابد.. / اخبار تجارت

پیش بینی بازار سهام برای فردا ۱۵ اسفند اسفند ۱۴۰۲

بورس ها با وجود همه نامهربانی ها و اقدامات تخریبی در این سه روز همه چیز را در چنته گذاشتند و با جان و دل خریدند. خریدهای امروز عمدتاً به صورت توکن بوده و سیگنال مثبتی از سوی وزارت اقتصاد و سایر نهادهای دولتی دریافت کرده است. این حرکت انفجاری منجر به یک نتیجه مثبت سریع و قابل توجه در بسیاری از نمادها شد. حال باید دید آیا اعتماد خریداران به عملکرد مسئولان منجر به ضرر مجدد آنها می شود یا خیر؟ این بار عادت را ترک خواهند کرد و جواب درست را به اعتماد خواهند داد.

پیش بینی می شود بورس فردا معاملات را در منفی ترین نمادها آغاز کند و امروز در نمادهای پرمعامله مستقر شود و خریداران روزهای اخیر منتظر اخبار امیدوارکننده تری باشند. زمانی که آخرین اخبار امیدوارکننده به بازار سهام می رسد، ممکن است با ادامه حرکت مثبت اخیر، بازار سهام فردا یا پس فردا از منفی به مثبت تبدیل شود. با این حال، اگر در چند روز آینده شاهد اخبار مثبت واضح نباشیم، روند فرسایش دوباره آغاز خواهد شد. / صبح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا