اخبار بورس

پیش بینی بورس سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات امروز دوشنبه دوم بهمن کل ماه شاخص با افت ۰.۳۱ درصدی معادل ۶۰۰۰۶۴۹ واحد از ارتفاع این شاخص در سطح ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۶۳ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن نیز ۴ میلیون و ۵۲۷ واحد (معادل ۶۱/۰ درصد) کاهش یافت. در سطح ۷۳۹۰۰۰ واحد.

پیش بینی سهام در روز سه شنبه

در چند روز گذشته روند نزولی به تدریج ضعیف شده بود و شایعاتی مبنی بر بازگشت بازار به گوش می رسید. با شروع بازار، فروشندگان بازار متاثر از اتفاقات پیرامون بورس با دستان پر از سفارش های فروش ایستادند. افزایش ریسک های سیستماتیک در دوران رکود بازار سهام، بازاریابان را به سمت فروش سهام سوق داده است. در حالی که سرمایه گذاران امید زیادی به حمایت در سطح ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی شاخص کل داشتند، این سنگر مهم تاکنون سقوط کرده است. اگر کندل روز سه شنبه نیز زیر سطح دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد بسته شود، پیش بینی می شود شاخص کل تا حمایت بعدی که در سطح دو میلیون و ۶۰ هزار واحد است، کاهش یابد.

در راستای پیش‌بینی روز سه‌شنبه بورس، به نظر می‌رسد با توجه به تحلیل‌های جریان پولی ورودی و خروجی صندوق‌های بازنشستگی که در دقایق پایانی بازار با افزایش شدید مواجه شد، بورس تهران با مشکل خاصی مواجه نیست. از سوی دیگر، قرارگیری غالب نمادها (۵۲۵ نماد) زیر قیمت پایانی، تقریب خوبی از تعادل بازار در جریان معاملات روز سه شنبه را فراهم می کند. / اخبار تجارت

پیش بینی بازار سهام فردا ۳ بهمن

در حال حاضر در فضای سرمایه گذاری کشور تمایل به خرید کالاهای سرمایه ای که بتواند پوششی در برابر تورم ایجاد کند افزایش یافته و از قضا به دلیل فضای امنیتی که تنگ است، سهام به نوعی برای خرید جذابیتی ندارد. به همین دلیل است که شاهد فروش گسترده سهام توسط افراد حقیقی برای خرید ارز، طلا و سایر کالاها (حتی ملک) هستیم. با افزایش تنش و بازگشت ذهنیت سرمایه گذاری به ذهنیت تورمی، این روند متوقف می شود.

پیش بینی می شود فردا نسبت به روزهای اخیر عرضه های بهتری در بورس وجود داشته باشد و فضای فروش و خروج کمی بهتر شود. در صورت عدم انتشار اخبار منفی قوی می توان انتظار داشت که تعداد نمادهای مثبت نیز افزایش یابد. اما برای بازگشت به رونق باید ارزش معاملات بالا برود و بازار بتواند ردای ترس را از تنش دور کند. / صبح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا