اخبار بورس

پیش بینی بورس سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامتابلوی معاملات بورس در پایان معاملات دوشنبه به اندازه تابلوی روز یکشنبه سبز نبود. تراز دریافتی های واقعی در سهام و حق تقدم نیز با کاهش همراه بود اما همچنان مثبت بود. با این حال حجم و ارزش معاملات خرد نسبت به روز یکشنبه رشد قابل توجه و امیدوارکننده ای را نشان داد.

اکنون به نظر می رسد که بازار حداقل از نظر ماهیت حرکت های دوشنبه در همین مسیر حرکت می کند. تمایل خرده فروشان به سهم بازار کوچک و متوسط ​​اکنون به وضوح قابل مشاهده است. در عین حال برخی از فعالان بازار همچنان در حال رصد و مطالعه سهام برای خرید و فروش قبل از شروع فصل مجامع هستند.

پیش بینی بازار سهام برای روز سه شنبه ۱۶ اسفند فروردین ۱۴۰۳

با توجه به آنچه گفته شد، انتظار ادامه رشد پرشور و هیجانی بورس از سوی بورس چندان منطقی به نظر نمی رسد. علاوه بر این، با توجه به ارزش و اصلاح بلندمدت بازار، بررسی و نظارت بر عملکرد انواع سهام بسیار مهم است. در حال حاضر این خطر وجود دارد که بسیاری از سهام کوچک و متوسط ​​به پروژه تبدیل شوند و بر این اساس فعالان بازار باید در معاملات دقت بیشتری داشته باشند. با پایان رسمی تعطیلات و شروع نیمه دوم، بورس تحرکات جدی تری خواهد داشت. / اخبار تجارت

فردا بازار سبز می شود؟

بورس امروز ۱۷ هزار واحد رشد کرد، ارزش معاملات ۶ هزار میلیارد تومان و حجم معاملات ۹ میلیارد سهم بود.

در بازار امروز نمادهای کچاد، نوری، بوعلی، تاپیکو، خساپا، وغدیر و شهبرن بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

در بازار امروز در نیمه اول شاهد افزایش تقاضا و در نیمه دوم بازار امروز شاهد افزایش سطح عرضه بودیم. پیش بینی می شود سطح عرضه در بازار فردا اندکی افزایش یابد. و دامنه حرکت بازار احتمالا بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ واحد است.

بازار امروز نتوانست حرکت دیروز را تکرار کند، ممکن است برخی معامله گران کوتاه مدت سود ببینند. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا