فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳


ایران تحلیل –

در این گزارش با توجه به اتفاقاتی که امروز در بورس رخ داد به تشریح وضعیت احتمالی فردای بورس پرداخته ایم.

دوشنبه هفدهم بورس اردیبهشت آیا ماه طلوع می کند؟

روز یکشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز با افت ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحدی قرار گرفت.

همچنین شاخص هم وزن با ۱۹۴ واحد افزایش به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد افزایش به رقم ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

در این روز معامله گران بورس تهران با انجام ۲۹۲ هزار نوبت معاملاتی بیش از ۶.۳ میلیارد سهم و اوراق خرید و فروش کردند که ارزش آنها به حدود ۴۱ هزار میلیارد ریال رسید.

روز شانزدهم اردیبهشت نمادهای ماه، وامید و سادشت بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فملی، فارس، شبندر، فولاد و کگل بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

شاخص کل ارز ایران روز یکشنبه با افزایش ۷ واحدی به ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحدی رسید.

لازم به ذکر است در این روز معامله گران با انجام ۱۵۰ هزار نوبت معاملاتی حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

در اولین روز معاملاتی این هفته نمادهای آریا، توسون و قوسینو بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار و بی پاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام فردا

با توجه به کاهش شاخص کل بورس تهران که در پایان معاملات با افت ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحدی رسید. همزمان با رشد شاخص فرابورس، احتمال نوسان و ریزش شاخص بورس در روز دوشنبه نیز وجود دارد. بر اساس شاخص بورس امروز، بازار سهام تمایل به کاهش دارد.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا