اخبار بورس

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۰ بهمن

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامشاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۲۹). بهمن) با افزایش ۴ هزار و ۷۲۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۴ هزار و ۷۴۴ واحدی قرار گرفت. شاخص تعادلی با یک هزار و ۳۷۱ واحد رشد به رقم ۷۲۲ هزار و ۷۴۷ واحد رسید و شاخص قیمت با رشد ۷۷۳ واحدی به رقم ۴۰۷ هزار و ۷۰۱ واحد رسید.

معامله گران امروز با انجام ۲۸۷ هزار نوبت معاملاتی بیش از ۵ میلیارد و ۳۲۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در بورس معامله کردند که ارزش آنها به بیش از ۳۷ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال رسید. نمادهای «فولاد، وبملت، شپنا، وامید، بوعلی و شطران» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

بورس فردا ۳۰ بهمن

صبح بهمن ماه ناخوشایند سهامداران بورس به پایان رسید. بهمن در ماهی که تقریباً همه سهام داشتند، ضرر کردند و به جز چند سهم محور، بقیه سهام روز خوبی نداشتند. علاوه بر بازدهی منفی، در این ماه شاهد کاهش ارزش معاملات و رکود نیز بودیم. به نظر می رسد این رکود و ارزش معاملات پایین فعلا ادامه داشته باشد و فردا نیز تفاوتی با روزهای گذشته نداشته باشد. اما فروش بیش از حد در نهایت بازار را تا حدودی مثبت کرد. و به جای منفی چند دهم درصد، مثبت چند دهم درصد خورده شود.

هنگام انجام پیش بینی روزانه توجه به این نکته ضروری است که از نظر ما مثبت دو سوم و منفی دو سه دهم تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو نوع بازار متعادل و فرسایشی محسوب می شوند. در واقع ما می توانیم یک روز نتیجه مثبت متوازن را پیش بینی کنیم (یک یا چند دهم درصد مثبت در شاخص کل و مثبت زیر یک درصد برای اکثر سهام)، اما بازار فردا متعادل خواهد شد منفی (یک یا چند دهم درصد). منفی). در شاخص کل و برای اکثر سهام منفی زیر یک درصد).

برای بورس فردا بازار متوازن و اندکی مثبت پیش بینی می شود یعنی متعادل مثبت می شود اما ارزش معاملات چندان تعریف نشده است. این نوع معاملات در شرایط فروش بیش از حد عادی است، اما زمانی که اخبار و رویدادهای مثبتی در بازار وجود داشته باشد، صعودی می شود. احتمال وقوع این اخبار و اتفاقات در هفته های آینده زیاد است. بنابراین انتظار می رود بازار سهام فردا مثبت و متعادل باشد. / صبح

پیش بینی بازار سهام برای فردا

بازار امروز تا حدودی عملکرد مثبتی داشت اما نمی توان با قطعیت گفت که بازار باز خواهد گشت. از اخبار مهم بازار می توان به حذف الزام ارسال سفارش فروش توسط فعالان بازار تا اطلاع ثانوی اشاره کرد.

قدیر معصومی خانگاه، مدیر نظارت بر بورس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مدیر نظارت بر بورس سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو تکلیف ارائه سفارش‌های فروش توسط فعالان بازار تا اطلاع ثانوی خبر داد. ارسال پیش از این، ارائه سفارشات فروش توسط فعالان بازار الزامی بوده و به دلیل شرایط بازار سرمایه تا اطلاع ثانوی لغو خواهد شد.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی ایران فاش کرد که نرخ سود ۳۰ درصدی اوراق، فضای کسب و کار را با خطر جدی مواجه می کند و این نرخ سود موجب «افزایش قیمت تمام شده وام از شبکه بانکی» می شود. افزایش قیمت مواد اولیه به دلیل نوسانات ارز، نیاز به افزایش سرمایه در گردش، افزایش قیمت تمام شده و افزایش بی رویه قیمت و بهای تمام شده محصول.

برآورد می شود فردا بازار کمی متعادل باشد، شاید روند نزولی متوقف شود اما احتمال رشد قوی وجود ندارد. امکان رشد سه تا پنج هزار واحدی را خواهیم داشت. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا