اخبار بورس

پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامشاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۷ آذر با ۳۵ هزار و ۸۳۱ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۸۰۸ واحد رسید.

شاخص تعادلی نیز با رشد ۸ هزار و ۴۶۰ واحدی به رقم ۷۶۴ هزار و ۶۲۱ واحد رسید. همچنین ارزش کل معاملات بازار به ۲۱ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای «فولاد، فملی، فارس، تاپیکو، وبملت، شستا و رمپنا» بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی به رشد شاخص بورس کمک کردند. همچنین نمادهای «بنزین، شستا و فولاد» پرمعامله ترین نمادهای امروز بازار بودند. شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۴۶ واحدی به محدوده ۲۶۶۴۰ واحدی رسید.

پیش بینی بازار سهام برای فردا

ارزش معاملات امروز بورس ۲۳ میلیارد تومان بود که رقم بسیار عجیبی است. در بازار سهام امروز شاهد افزایش ۳۵۰۰۰ واحدی شاخص کل بودیم. خبر خوش افزایش سرمایه و تجدید ارزیابی دارایی ها باعث رشد خوبی در بازار امروز شد.

در بازار امروز نمادهای فولاد خانواده فارس تاپیکو، شستا و رمپنا بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. در بازار امروز آخرین قیمت ها نسبت به قیمت های پایانی کاهشی نداشته است و با توجه به این عطش در بازار، انتظار می رود بازار فردا نیز تحول مثبت و خوبی داشته باشد.

در بازار امروز اهرم رشد ۳ درصد، دارا ۱ رشد ۵.۷ درصدی و پالایش رشد ۲.۸ درصدی را به ثبت رساند، رشد تخمینی ۱۵ تا ۲۰ هزار واحدی را خواهیم داشت./ایمنا

زیان خودروسازان را از طریق عرضه در بورس کالا از بین ببرید

دبیر انجمن خودروسازان گفت: شورای رقابت با وجود وعده های فراوان مبنی بر تغییر قیمت، از انجام این کار خودداری کرد. اگر نمی‌خواهند قیمت‌ها را لغو کنند، مسئولان حداقل اجازه دهند فروش برخی خودروها برای جبران زیان در بورس کالا باشد. در مجموع در هفت ماهه امسال ۸۸۲ هزار و ۴۷۱ دستگاه خودرو تولید کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۸ دستگاه افزایش داشته است. طرح افزایش تولید شرکت های خودروسازی تا پایان سال به شرط همکاری بانک مرکزی و وزارت حراست در تامین ارز در دستور کار است.

این خبر احتمالا موجی از تقاضا را در گروه خودرو به راه خواهد انداخت.

پیش بینی بازار سهام فردا سه شنبه ۷ اسفند آذر ۱۴۰۲

با توجه به رشد ۳۵ هزار و ۸۳۱ شاخص کل بورس، فردا احتمال رشد بورس وجود دارد. البته صعود یا سقوط بورس بستگی به اخباری دارد که امروز و فردا اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا