فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / پزشکیان هم نمی تواند جلوی ریزش بورس را بگیرد!

در این خبر پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۳ پرداخت شده است.


افق میهن –

پس از دو روز پر هیجان، معاملات بورس امروز تحت تاثیر انتخاب مسعود بیزیکیان به روند نزولی خود بازگشتند. این روند در حجم و ارزش معاملات نیز دیده شده است.

بورس امروز به گونه ای بسته شد که شاخص کل بر خلاف جهت کندل روز معاملاتی قبل بسته شد. به طوری که در پایان بورس امروز شاخص کل با کاهش ۵۱۳۴ واحدی معادل ۰.۲۳ درصد این شاخص مواجه شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و ۲۲۱ هزار واحد قرار گرفت.

تجارت نیوز نوشت، از سوی دیگر قیمت سهام خرد بورس افزایش یافته است. به طوری که شاخص هم وزن بازار در پایان معاملات امروز بورس ۸۰۴ واحد افزایش یافت که معادل ۰.۱۱ درصد این شاخص است و به سطح ۷۱۰ هزار واحد رسید.

لازم به ذکر است، تابلوی بورس تهران امروز حجم معاملات ۹.۹ میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را پنج هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان نشان می دهد.

ورود و خروج پول واقعی

موجودی پول واقعی در سهام امروز نیز مانند روز معاملاتی گذشته منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۴۵۳ پول واقعی از بورس خارج شده است. نکته دیگری که لازم به ذکر است این است که تا لحظه تهیه این گزارش حدود ۷۸ میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده است.

پیش بینی بازار سهام فردا

با عادی شدن اخبار انتخابات ریاست جمهوری، بورس دوباره روند نزولی به خود گرفت، بنابراین احتمال ریزش شاخص بورس در روز سه شنبه زیاد است.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا