فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر توضیحاتی در مورد پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱ آمده است اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است. آیا بازار سهام در روز سه شنبه افزایش می یابد؟


ایران تحلیلی –

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳۰). بهمن) با افزایش ۶۶۰۶ واحدی در ارتفاع ۲۷۱۱۳۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۵۸۵ واحد افزایش به رقم ۷۲۷ هزار و ۳۰۰ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۳۷۸ واحد افزایش به رقم ۴۳۲ هزار و ۱۲۳ واحد رسید.

معامله گران امروز با انجام ۲۹۸ هزار نوبت معاملاتی بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی در بازار سهام معامله کردند که ارزش آنها به بیش از ۶۶ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای «فولاد، شستا، بوعلی، شتران، دابید، شبندر و کگل» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

شاخص فرابورس در پایان معاملات امروز با ۱۴۲ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۸۳۶ واحد رسید.

امروز نزدیک به هشت میلیارد سهم و اوراق مالی در ۲۵۹ هزار نوبت داد و ستد شد.

نمادهای «فسبا، قوسینو، وسپهر، مادیرا و آریا» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام فردا

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در روز یکشنبه با افزایش ۶ هزار و ۶۰۶ واحدی در روز دوشنبه مواجه شد، در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۱ هزار و ۱۳۲ واحدی قرار گرفت. بنابراین احتمال افزایش جزئی بورس در روز سه شنبه وجود دارد و با توجه به تاریخچه بورس در روزهای اخیر، بازار سرمایه به طور ناگهانی تغییر جهت می دهد، بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا بازار سهام این روند را تغییر می دهد. به افزایش ادامه دهد. سقوط؟ آیا بورس فردا سه شنبه اول است؟ اسفند آیا ماه طلوع می کند؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا