فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۳ آمده است بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است. آیا بازار سهام در روز سه شنبه افزایش می یابد؟


ایران تحلیلی –

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با ۲ هزار و ۷۹ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحد رسید.

بورس سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ به کدام سمت می رود؟

شاخص هم وزن با ۱۱۶۰ واحد افزایش به عدد ۷۳۹۸۱۵ واحد رسید. نمادهای «شپنا، فملی و تاپیکو» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «قسمین و صدشت» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص فرابورس در پایان معاملات امروز با ۲۳ واحد کاهش به رقم ۲۵ هزار و ۴۳۹ واحد رسید. نمادهای «آریا، سپهر و فاذر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام فردا

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی هفته جاری شنبه ۲۱ می باشد بهمن ماه با افزایش ۲ هزار و ۷۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۰۵ واحدی قرار گرفت. و منفی بودن شاخص فرابورس، احتمال افزایش بورس در روز سه شنبه دور از انتظار نیست، البته ممکن است باز هم روند نزولی داشته باشد، زیرا همانطور که تاریخ بورس در روزهای اخیر نشان می دهد، به طور ناگهانی تغییر جهت می دهد، بنابراین باید منتظر ماند و دید. آیا بازار سهام به روند صعودی خود ادامه خواهد داد یا سقوط؟ آیا بورس فردا سه شنبه ۲۱ است؟ بهمن آیا ماه پرواز می کند؟

همانطور که قبلاً گفتیم، بازار سهام کاملاً قابل پیش بینی نیست و اخبار مختلفی می تواند بر این شاخص تأثیر بگذارد.

بازار سهام در روز سه شنبه چه می شود؟ آیا بازار سهام در روز سه شنبه به اوج می رسد یا سقوط؟ با این رفتار دوگانه، بورس نزولی می کند یا صعودی؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا