فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳

در این خبر پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۳ پرداخت شده است.


افق میهنی –

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۴ هزار واحد کاهش یافت.

شاخص بورس بار دیگر ارتفاع ۲.۱ میلیون واحدی را از دست داد

تسنیم نوشت، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه بیش از ۵ میلیارد و ۶۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲ هزار و ۸۵۹ میلیارد تومان در بیش از ۱۷۵ هزار نوبت داد و ستد شد و شاخص بورس ۲۴ هزار و ۷۷۳ واحد افت کرد. در ارتفاع ۲ میلیون و ۸۹۹۳۴ واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر منفی بر دماسنج بازار سهام امروز نمادهای معاملاتی فولاد، فملی و شستا بود و از سوی دیگر نمادهای معاملاتی پارس، مبین و شاخارک با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۵ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ورقه به ارزش ۲۶۶ هزار و ۹۹ میلیارد تومان در ۱۰۵ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۲ افت کرد. امتیاز و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۸۰۱ امتیازی ایستاد.

در این بازار امروز بیشترین تاثیر منفی بر شاخص فرابورس، نمادهای معاملاتی زاگرس، هرمز و شوان بود که نمادهای معاملاتی آریا، نیان و حسینا بیشترین تاثیر مثبت را بر این شاخص به ثبت رساندند.

پیش بینی سهام در روز سه شنبه

با توجه به وضعیت بد بورس و اخبار سیاسی، ممکن است فردا بورس با افت مواجه شود.

نگاهی به اخبار امروز حاکی از وجود ریسک های اقتصادی داخلی از جمله نرخ سود نجومی و انتشار اوراق قرضه دولتی است. از دیدگاه کارشناسان، اگر سیاست های مثلث تصمیم گیری کشور یعنی بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دولت همسو نباشد، نمی توان جهت و روندی را برای پایتخت متصور شد. بازار

از سوی دیگر دولت به بورس چراغ قرمز نشان داد و با توجه به اینکه از ۲۵۴ اوراق نقدی در قانون بودجه تنها ۶۰ مورد برای انتشار باقی مانده بود، دولت مجوز انتشار این میزان اوراق را از نهاد ناظر گرفت.

در شرایط فعلی با وجود تداوم سایه ریسک های سیستماتیک داخلی و خارجی و همچنین روند نزولی معاملات در روز دوشنبه، دور از انتظار است که سه شنبه ۲۴ مهر باشد که بازار روز خوبی داشته باشد و به تعادل برسد.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا