فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در این خبر پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پرداخت شده است.


ایران تحلیل –

در این خبر بر اساس اتفاقات رخ داده در بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه اتفاق افتاد، وضعیت احتمالی بورس را فردا سه شنبه توضیح داده ایم.

بورس اوراق بهادار دوشنبه ۳ اردیبهشت آیا ماه طلوع می کند؟

در این روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش به ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحد رسید.

روز دوشنبه شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۲۹۹ واحد افزایش به رقم ۷۵۷ هزار و ۶۸۷ واحد رسید و شاخص قیمت با افزایش ۲ هزار و ۴۰۶ واحدی به رقم ۴۲۴ هزار و ۱۰۸ واحد رسید.

بازار سهام روز ۳ اردیبهشت آیا ماه می افتد؟

روز ۳ اردیبهشت معامله گران بورس تهران طی ماه جاری با انجام بیش از ۳۰۰ هزار نوبت، حدود ۹.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی به ارزش تقریبی ۵۰ هزار میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

در این روز نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد، وغدیر، وبملت و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز دوشنبه شاخص فرابورس ایران با ۴۰ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۶۳۶ واحد رسید.

گفتنی است، معامله گران بورس در ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که مجموع آن خرید و فروش مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق بود.

همچنین نمادهای آرین، ارفع، فسبا و سپیدار بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام فردا

با توجه به افزایش شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران که در پایان معاملات روز دوشنبه ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش یافت، در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحدی قرار گرفت و روند بازار سهام در دو سه روز اخیر و اخبار سیاسی مختلف، احتمال افزایش شاخص بورس در روز سه شنبه زیاد است، البته باید منتظر باشیم تا ببینیم بازار سهام در روز سه شنبه باز هم صعودی خواهد داشت یا نزولی.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا