فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳

در این خبر پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ پرداخت شده است.


افق میهنی –

شاخص کل بورس ۱۰ هزار و ۹۸۷ واحد رشد کرد / شاخص هم وزن ۱۷۱۷ واحد افزایش یافت / ارزش معاملات خرد ۲۸۰۴ میلیارد تومان / حجم معاملات خرد به ۶.۴ میلیارد سهم رسید / ۳۱۳ میلیارد تومان پول واقعی از The بازار خارج شده است

پس از تعطیلی یک روزه، بورس دوباره توانست مسیر صعودی خود را طی کند و شاخص های سهام را مثبت کند; به گونه ای که در بورس امروز علاوه بر سهام بزرگ، سهام شرکت های کوچک نیز افزایش قیمت داشت و بازار سهام را سبز کرد.

معاملات امروز سهام در راستای شمع معاملات دیروز بسته شد و در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل ۱۰ هزار و ۹۸۷ واحد معادل ۰.۵۴ درصد این شاخص رشد کرد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و ۶۳ هزار واحد قرار گرفت.

از سوی دیگر، قیمت معاملاتی سهام خرد بورس نیز افزایش یافته است. به طوری که شاخص هم وزن بازار در پایان معاملات امروز بورس با افزایش ۱۷۱۷ واحدی معادل ۰.۲۷ درصد این شاخص به سطح ۶۴۳ هزار واحد رسید.

تجارت نیوز نوشت، لازم به ذکر است بورس تهران امروز حجم معاملات ۶.۴ میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهم، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری) را ۲۸۰۴ میلیارد تومان نشان می دهد.

ورود و خروج پول واقعی

موجودی پول واقعی در سهام امروز بر خلاف روز معاملاتی قبل منفی بود. به طوری که در پایان بورس امروز حدود ۳۱۳ میلیارد تومان پول واقعی از بورس خارج شده است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که تا لحظه نگارش این گزارش حدود ۵۸ میلیارد تومان پول واقعی از صندوق های درآمد ثابت برداشت شده است.

پیش بینی بازار سهام ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳

با توجه به صعود امروز شاخص بورس، احتمال افزایش بورس در روز سه شنبه نیز وجود دارد.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا