فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲


افق میهن –

آسیا کرمی: در این گزارش وضعیت بازار سهام در هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ و روند نزولی آن و همچنین پیش بینی بازار سهام در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ بر اساس وضعیت بورس در هفته جاری پرداخت شده است.

در روز اول هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز شنبه با ۳۳۶۳ واحد افزایش به رقم ۲۱۲۶۸۵۵ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با افزایش ۵۲۶۸ واحدی به رقم ۷۳۳۲۳۳ واحد رسید.

در این روز نمادهای فملی، فولاد و تفارس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای حکمتی، پارس و صبا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز شنبه در پایان معاملات، شاخص OEX با افزایش ۲۱۴ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۹۴ واحد رسید.

روز ۷ بهمن در ماه ۱۴۰۲ نمادهای هرمز، ارفع، الخت، وهور، کزقل، حسینه و خزر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و همگی باعث افزایش شاخص بورس شدند.

روز دوم هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز یکشنبه ۸ بهمن شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ماه ۱۴۰۲ با ۱۲۰۵ واحد افزایش به ۲۱۲۸۳۶۰ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با افزایش ۷۱۲۲ واحدی به عدد ۷۴۰۴۴۸ رسید.

در این روز نمادهای صدشت، ساشهید و شپادیس بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شستا، شپنا، کگل و فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز یکشنبه در پایان معاملات، شاخص فرابورس با افزایش ۱۶۶ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۶۶۱ واحد رسید.

در این روز نمادهای هرمز، شگویا، آریا، سامان، خاور و زاگرس بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.

روز سوم از هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز دوشنبه ۹ بهمن شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ماه ۱۴۰۲ با کاهش ۷۷۳۳ واحدی به ۲۱۲۰۲۹۳ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۱۷۸۳ واحد کاهش به عدد ۷۳۸۶۵۴ رسید.

در این روز نمادهای فولاد، شپنا، وغدیر، شستا، وبملت، رمپنا و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی باعث افت شاخص بورس شدند.

روز دوشنبه در پایان معاملات، شاخص OEX با افت ۱۱۴ واحدی به ۲۵ هزار و ۵۴۷ واحد رسید.

در این روز نمادهای بپس، وسپهر، هرمز، ارفع و شوان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

روز چهارم از هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز سه شنبه ۱۰ بهمن در ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۹ هزار و ۹۳۱ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۳۶ واحد رسید و همین شاخص وزنی با افت ۴ هزار و ۱۸۴ واحدی به عدد ۷۳۴ هزار و ۳۹۷ واحد رسید.

در این روز نمادهای شپنا، شستا، وبملت، پارسان، میدکو، خودرو و وغدیر بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و همگی باعث افت شاخص بورس شدند.

روز سه شنبه در پایان معاملات، شاخص OEX با ۵۹ واحد افت به رقم ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

در این روز نمادهای بپس، خاور، مارون، هرمز و سپهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص FBA داشتند.

روز پنجم از هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز چهارشنبه ۱۱ بهمن در ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با افت ۳ هزار و ۳۷ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید و شاخص هم وزن با افت یک هزار و ۶۹۸ واحدی به عدد ۷۳۲ هزار و ۷۱۵ واحد رسید.

در این روز نمادهای فولاد، پارسان، وبملت و پارس بیشترین تاثیر منفی و نمادهای فخوز، صدشت و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

روز چهارشنبه در پایان معاملات، شاخص فرابورس با افت ۷۱ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۱۷ واحد رسید.

در این روز نمادهای بپس، هرمز، الخت، شگویا، فسبا و وهور بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بر اساس بررسی ها، بورس ایران تقریبا بهمن در ماه ۱۳۴۵ فعال است و در تمام این مدت بازار همواره فعال بوده و گسترش چشمگیری داشته است و در حال حاضر در زمینه اوراق بهادار و سهام شرکت ها دو بورس اوراق بهادار تهران و بورس ایران در حال فعالیت هستند. شرکت های مختلفی در این دو بورس پذیرفته شده اند و سهام آنها خرید و فروش می شود.

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های بازار سهام به عنوان یک بازار ساختاریافته، نوسان است و سهام شرکت ها به سرعت به اخبار و رویدادهای رخ داده و پیش بینی های آینده واکنش نشان می دهند.

پیش بینی بازار سهام در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این هفته نمادهای فملی، فولاد، تفرس، صدشت، ساشهد، شپدیس، فخوز و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را دارند و نمادهای هکشتی، پارس، صبا، شستا، شپنا، کگل، فملی فولاد، وغدیر، وبملت، رامپنا، پارسان، میدکو و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

بورس روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به کدام سمت می رود؟ صعود یا سقوط؟

همچنین نمادهای هرمز، ارفع، الخت، وهور، کزقل، حسینه، خزر هرمز، شگویا، آریا، سامان، خاور و زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی بپاس، وسپهر، هرمز، ارفع، شوان، خاور، مارون، الخت، نمایه شگویا. فسبا و وهور بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص داشتند.

بورس این روزها رو به عقب است!

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری چهارشنبه ۱۱ می باشد بهمن ماه با ۳ هزار و ۳۷ واحد کاهش به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید و شاخص هم وزن با ۱ هزار و ۶۹۸ واحد کاهش به رقم ۷۳۲ هزار و ۷۱۵ واحد رسید. بنابراین احتمال ریزش بورس در روز شنبه با توجه به وضعیت وخیم بورس که مدتی است در حال مخالفت بوده دور از انتظار نیست. آیا بازار سهام هفته سوم است بهمن آیا ماه قرمز می شود؟

همانطور که بارها گفته ایم و می دانیم که بازار سهام در بیشتر مواقع رفتاری دوگانه دارد و احتمالا در ابتدای هفته سوم بهمن در ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس وضعیت خوبی ندارد و اخبار مختلفی می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

روز شنبه چه اتفاقی برای بورس می افتد؟ آیا بازار سهام در روز شنبه صعودی خواهد بود یا سقوط؟ با این رفتار دوگانه، بورس بالا می رود یا نزول؟

آیا بازار سهام هفته سوم است بهمن آیا ماه سبز می شود؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا